اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

تقدیر از حضور حماسی با خدمت صادقانه امکان‌پذیر است

ملت ایران بار دیگر با حضور خود به جهانیان نشان دادند در صحنه هستند و به آرمان‌های امام خمینی (ره) و خون شهدا وفادار و همیشه آماده لبیک گویی به دستورات رهبر خود هستند بدون شک تقدیر از حضور حماسی با خدمت صادقانه امکان‌پذیر است.

تقدیر از حضور حماسی با خدمت صادقانه امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ملت ایران با حضور حداکثری در عرصه انتخابات همراه با بصیرت، آگاهی، شناخت و با احساس مسئولیت و تکلیف توانستند حماسه سیاسی باشکوه و برگ پیروزی و سربلندی دیگری را خلق کنند.

مردم ایران به وظیفه شرعی خود به نحو احسن عمل کرده و با توجه به ادای وظیفه خود انتظاراتی از افراد منتخب برای پست ریاست جمهوری و شوراها دارند.

مسئولان و افراد منتخب باید به تقدیر از این حضور حماسی با خدمتی صادقانه و متعهدانه از این حضور گسترده قدردانی کنند زیرا مردم به موضوع آینده، توسعه و تعالی کشور و شهر خود نگاه جدی دارند.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات وظیفه مسئولان را سنگین‌تر می‌کند.

حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای مسئولیت هر کسی را که در جایگاه حکومتی قرار دارد به مراتب سنگین‌تر خواهد کرد و مسئولان احساس دین بیشتری نسبت به مردم خواهند داشت.

قطعاً حضور گسترده مردم در انتخابات روحیه مسئولان را برای تلاش بیشتر در عمران و آبادانی کشور و توسعه ابعاد مختلف مسائل مربوط به کشور بالا خواهد برد.

حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای با وجود تبلیغات گسترده برخی شبکه‌های خارجی برای تحریم انتخابات به جهانیان و دشمنان نظام نشان داد که تبلیغات منفی همواره نتیجه عکس می‌دهد و حضور مردم نشانه شعور بالای سیاسی ملت ایران است.

ضمن تقدیر از حماسه آفرینی مجدد ملت ایران در پای صندوق‌های اخذ رأی و مشارکت میلیونی مردم در این حماسه ملی، افراد منتخب باید دین خود را به مردم وظیفه‌شناس ایران با تمام توان ادا کنند.

مردم بار دیگر با حضور باشکوه خود در انتخابات جواب دندان شکنی به تمام توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان دادند که این اقدام ملت ایران جای تشکر و قدردانی دارد و رئیس جمهور منتخب نیز باید با عمل به وعده‌های خود جواب اعتماد ملت ایران را به نحو شایسته‌ای پاسخ دهد.

کاندیداهای ریاست جمهوری باید بدون هیچ عذر و بهانه‌ای با دقت و صداقت به گفته‌ها و شعارهای خود پس از اعلام نتایج انتخابات عمل کنند.

روز جمعه شاهد حماسه سیاسی بزرگی بودیم و باید این روزها را خوب به یاد داشته باشیم و ببینیم مردم چگونه با عمل به آموزه‌های دینی، متعهدانه به رسالت خود عمل کردند.

ما برای ادای وظیفه ملی و سرافرازی ایران رای دادیم

رحیمی بازنشسته فرهنگی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ما برای سرافرازی میهن خود رای دادیم و هر زمان احساس کنیم دشمنان سعی در خدشه‌دار کردن عزت و سربلندی ایران هستند آماده پاسداری از کشور خود هستیم.

وی افزود: ملت ایران همیشه ثابت کرده که در پاسداری آرمان‌های انقلاب اسلامی همیشه در صحنه هستند.

رحیمی تصریح کرد: ملت ایران اکنون وظیفه خود را انجام داده و در قبال این ادای وظیفه انتظاراتی دارند که رئیس جمهور منتخب باید به وعده‌هایی که داده عمل کند و مشکلات اقتصادی مردم را سر و سامان داده و برای کنترل گرانی‌ها برنامه عملی داشته باشد.

مردم با انتخاب خود، تکلیفی بر گردن منتخبان می‌گذارند

حجت‌الاسلام نقی باقری در این خصوص اظهار داشت: نمایندگان رئیس جمهور و شوراها نظر مردم را بدانند و مشکلات آن‌ها را منعکس کنند در غیر این صورت تکالیف خود را به خوبی انجام ندادند.

امام جمعه شاهین‌دژ با اشاره بر حق مردم در اطلاع از تصمیم‌گیری‌های منتخبان خود، افزود: اگر تصمیمات گرفته شده و قوانین وضع شده از سوی منتخبان ملت با خواسته‌ها و نیازهای مردم سازگاری نداشته باشد، مورد پذیرش مردم نخواهد بود.

باقری با اشاره به اعمال حق تصمیم‌گیری مردم در امور سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی با شرکت در انتخابات، خاطرنشان کرد: زمانی که مردم نمایندگان مجلس در سطح کلان و نمایندگان شوراهای اسلامی در سطح شهر و روستا را انتخاب می‌کنند و اجرای قانون را به رئیس جمهور منتخب می‌سپارند، با این انتخاب تکلیفی را بر گردن منتخبان می‌گذارند که به جای مردم در این امر تصمیم گیرند.

وی با بیان اینکه بین حق و تکلیف ارتباط منطقی وجود دارد، تصریح کرد: هر حقی ایجاد تکلیف می‌کند.

باقری ادامه داد: قانون‌گذار و مجری قانون حتما لازم است به بازخورد آن توجه داشته باشد و نظر مردم را بداند و آن طور که مردم می‌خواهند تصمیم گیرد.

وی خاطرنشان کرد: کاندیدا منتخب باید براساس قانون به وعده‌هایی که به مردم داده عمل کند.

مردم با حضور حماسی عزت ایران را به جهانیان ثابت کردند

حجت‌الاسلام محمد جواد قهرمانی اظهار داشت: حضور میلیونی مردم ایران در پای صندوق‌های رای سبب ارتقای اعتبار نظام اسلامی در دنیا شد.

مدیرکل حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی گفت: روز جمعه، روز بسیار حساسی برای کشورمان بوده و یکی از جلوه‌های حماسه سیاسی کشور اتفاق افتاد و مردم با انتخاب خود سرنوشت کشور را نه صرفا برای چهار سال بلکه برای یک عمر رقم زدند.

قهرمانی افزود: رای هر فرد یعنی اثبات موجودیت او در ایران و قابلیت او برای سهیم شدن در تعیین سرنوشت و آینده کشور است.

قهرمانی با اشاره به وظایف رئیس جمهور منتخب، تصریح کرد: امروز ما از رئیس جمهور آینده می‌خواهیم که در جهان راه شهدا و امام خمینی (ره) را دنبال کند و همراه و مطیع ولی امر مسلمین جهان، مقام معظم رهبری باشد و بتواند در عرصه‌های بین المللی انسانی متواضع و خاضع بوده و در عین حال مقتدر، توانمند، مدیر و مدبر باشد.

ملت ایران با این حماسه سیاسی از این امتحان سربلند بیرون آمدند و با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای جهانیان را بهت زده کرده و استکبار جهانی را از فکر دست درازی به ایران اسلامی مایوس و ناامید کردند.

افراد منتخب نیز باید در قبال وظیفه‌شناسی مردم ایران با تمام وجود در رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم مجدانه تلاش کنند زیرا مردم خدمت صادقانه از مسئولان را انتظار دارند.

انتهای پیام/61009/ی40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول