اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

پایان رأی‌گیری‌ و آغاز شمارش آرا در استان کرمان

با دستور استاندار کرمان مهلت رأی دادن به انتخابات پایان یافت و شمارش آرای صندوق‌های رأی آغاز شده است.

پایان رأی‌گیری‌ و آغاز شمارش آرا در استان کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مصطفی سلطانی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران مستقر در استانداری از پایان انتخابات و آغاز شمارش آرای صندوق‌ها خبر داد و اظهار داشت: بنا به مجوزی که وزارت کشور به استاندار کرمان داده است، مهلت انتخابات پایان یافت.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان به نقل از اسماعیل نجار عنوان کرد: شعبی که مراجعه کننده‌ای نداشتند به آغاز شمارش آرای صندوق‌ها بپردازند و بقیه شعب موظف به پذیرش افراد شرکت کننده در انتخابات هستند که در صف ماندند.

وی از ارسال پیامک انتخاباتی به 4 میلیون نفر خبر داد و بیان داشت: امروز بالغ بر 500 خبرنگار و عکاس جلوه‌های حماسه‌‌آفرینی مردم کرمان را ثبت کردند.

سلطانی خاطر نشان کرد: جای قدردانی ویژه از رسانه‌هایی است که در راستای اهداف انقلاب، منویات مقام معظم رهبری و ادای دین به خون شهدا در زمینه اطلاع‌رسانی اقدام کردند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمان با ابراز خرسندی از مشارکت قریب به 80 درصد مردم کرمان بیان داشت: حضور در این شرایط حساس در راستای بیمه کردن انقلاب، تثبیت جایگاه نظام و ترفیع هویت ایران اسلامی در تصمیم‌گیری‌های جهانی بود.

وی افزود: این حضور خنده را بر لبان مقام معظم رهبری نشاند و موجب شادی روح امام راحل شد که می‌فرمودند: انتظار فرج از نیمه خرداد کشم.

سلطانی تاکید کرد: مشارکت امروز مردم ایران برگ زرین دیگری در تاریخ این انقلاب بود که امید است تا فعالیت رسانه‌ها مورد عنایت خداوند قرار گیرد.

انتهای پیام/80028/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول