اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی غرب تهران:

انتخابات در غرب تهران در امنیت کامل برگزار شد

فرمانده نیروی انتظامی غرب استان تهران گفت: با تلاش نهادهای انتظامی و امنیتی و همراهی و تعامل مردم، انتخابات در این مناطق در امنیت کامل برگزار شد.

انتخابات در غرب تهران در امنیت کامل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، ناصر اصلانی دقایقی قبل در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات این شهرستان حضور یافت و طی سخنانی اظهار داشت: طی ماه‌های اخیر تلاش‌های شبانه‌روزی برای برگزاری سالم، بانشاط، قانونی و امن در شهرستان‌های غرب استان تهران انجام شد و خوشبختانه امروز نتیجه این تلاش‌های خستگی‌ناپذیر را گرفتیم.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام و انقلاب و کشورهای غربی به همراه بدخواهان داخلی نمی‌خواستند، این انتخابات در سلامت کامل و امنیت و قانونمند برگزار شود، اما امروز شاهد بودیم که مردم ما بدون هیچ مشکلی در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و در انتخابات شرکت کردند.

فرمانده نیروی انتظامی غرب استان تهران افزود: در این راه نیروی انتظامی تلاش‌های خستگی‌ناپذیری انجام داد و خوشحال هستیم که این تلاش‌ها با برگزاری انتخاباتی حداکثری، پرشور و بانشاط همراه بود.

اصلانی در پاسخ به این سئوال که حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ گفت: همانطور که گفتم مردم با مسئولان و دستگاه‌ها و نهادهای کشور همراهی و تعامل بسیار خوبی دارند. 

* مردم غرب استان تهران به تکلیف خود عمل کردند

وی افزود: وقتی رهبری معظم انقلاب اسلامی فرمودند که در این شرایط حضور مردم در پای صندوق‌های رأی یک ضرورت انکارناپذیر است، مردم ولایی ایران اسلامی به ویژه شهروندان غرب استان تهران به ندای رهبری لبیک گفته و در انتخابات شرکت کردند.

این فرمانده ارشد انتظامی ادامه داد: مردم ما امروز احساس تکلیف کردند و برای عمل به رهنمودهای مقام عظمای ولایت در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

اصلانی در پایان با تأکید بر اینکه هیچ مشکلی در امر برگزاری انتخابات در شهرستان‌های غرب استان تهران گزارش نشده است، گفت: به طور قطع حضور گسترده مردم در انتخابات بسیاری از توطئه‌های دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی را خنثی کرده است.

انتهای پیام/2302/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول