اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت انتخابات شوراهای کرمان:

مردم باید به نتیجه انتخابات تمکین کنند

رئیس هیئت نظارت انتخابات شوراهای شهر و روستاهای کرمان گفت: مردم باید به نتیجه انتخابات تمکین کنند و به نتایج آرا احترام بگذارند.

مردم باید به نتیجه انتخابات تمکین کنند

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با ابراز خرسندی از مشارکت بالای کرمانی‌ها در این دور از انتخابات اظهار داشت: به لطف الهی فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر خلق حماسه سیاسی محقق شده است.

رئیس هیئت نظارت انتخابات شهر و روستاهای کرمان تصریح کرد: مردم در این انتخابات با احساس تکلیف خاصی منجر به رقم زدن مشارکت بالای انتخاباتی شدند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری عنوان کرد: مردم به فرمان ایشان لبیک گفتند و به خوبی این پیام را دریافت کردند که مقدمه حماسه اقتصادی گذر از حماسه سیاسی است.

غضنفرآبادی از برقراری امنیت و آرامش در پای صندوق‌های رأی شعبه‌های کرمان خبر داد و گفت: تاکنون مشکلی از لحاظ امنیت و کمبود صندوق‌ها و تعرفه‌های انتخابات شورای شهر و روستا گزارش نشده است.

وی ضمن دعوت از مردم به آرامش و خون‌سردی بعد از نتایج انتخابات ابراز داشت: به تمام طرفداران کاندیداها سفارش می‌کنم در صورت پیروزی در انتخابات خوشحالی خود را به نحوی نمایش ندهند که موجبات خشم هواداران طرف مقابل را شکل دهند.

رئیس هیئت نظارت انتخابات شهر و روستاهای کرمان خاطر نشان کرد: مردم باید به نتیجه انتخابات تمکین کنند و به نتایج آرا احترام بگذارند و مراقب باشند تا نگرانی‌هایی را در جامعه ایجاد نکنند.

وی با تاکید بر اینکه پیروز انتخابات باید به وظایف تعریف شده خود عمل کند، بیان داشت: باید به سلایق‌ مختلف سیاسی احترام بگذارند و مراقب حرف‌هایشان باشند تا تنش صورت نگیرد.

انتهای پیام/80028/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول