اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودبار:

گرمای هوا مانع حضور مردم رودبار در انتخابات نشد

امام جمعه رودبار گفت: با وجود تقارن انتخابات با فصل گرما مردم از ابتدای صبح مشتاقانه در صف‌های طولانی حاضر شدند تا رأی خود را به صندوق بیندازند.

گرمای هوا مانع حضور مردم رودبار در انتخابات نشد

حجت الاسلام عباس گروهی امروز در حاشیه حضور در پای صندوق رأی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رودبار اظهار داشت: با وجود تقارن انتخابات با فصل گرما مردم از ابتدای صبح مشتاقانه در صف‌های طولانی حاضر شدند تا رأی خود را به صندوق بیندازند.

امام جمعه رودبار افزود: هر چه مشارکت مردم گسترده‌تر باشد، روابط دوستان ما با کشور تقویت شده و در مقابل نیز دشمنان از هرگونه اعمال نظری علیه ایران مأیوس و ناامید می‌شوند.

گروهی با اشاره به فتنه 88 تصریح کرد: در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 برخی از افراد سابقه خوبی از خود بر جای نگذاشتند، اما همین امر موجب کسب تجربه برای دیگران شد بر همین اساس امیدواریم که در این دوره از انتخابات با تدبیر و بصیرت دیگران با چنین مشکلاتی مواجه نشویم.

وی ابراز داشت: با گذشت 34 سال از انقلاب اسلامی دشمنان نظام تصور می‌کنند که ملت ایران از انقلاب خسته و دلسرد شده‌اند، اما هر چه از تولد انقلاب می‌گذرد، ملت ایران نسبت به آن وفادارتر و علاقمندتر می‌شوند.

گروهی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان نظام است و عشق و علاقه آنان را به وطن نشان می‌دهد خاطر نشان کرد: ان‌شاءالله مردم با مشارکت گسترده در انتخابات تمام توطئه‌های استکبار جهانی را خنثی و نقشه‌های آنان را نقش بر آب کنند.

انتهای پیام/80001/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول