اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 ـ 420

توان: 35000 نیروی انسانی برای برگزاری انتخابات در گلستان پای کار هستند

رئیس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان گلستان گفت: 35 هزار نیروی انسانی برای برگزاری انتخابات در گلستان پای کار هستند.

توان: 35000 نیروی انسانی برای برگزاری انتخابات در گلستان پای کار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، فریدون توان شامگاه امروز در ستاد انتخابات گلستان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان با بیان اینکه تامین زیرساخت‎ها از ملزومات اولیه اجرای انتخابات است، اظهار داشت: اداره پشتیبانی استانداری از شش ماه قبل از برگزاری انتخابات، فعالیت خود را استارت زد و با فعال کردن کمیته‎های 6گانه و ستادهای انتخاباتی 14گانه اقدامات موثر و خوبی در استان انجام داد.

توان؛ تهیه تعرفه‎ها، امکانات پشتیبانی، تامین نیروی انسانی، تهیه ناوگان ترابری را از مهمترین فعالیت‎های کمیته پشتیبانی در ایام انتخابات برشمرد.

وی با بیان اینکه 35 هزار نیروی انسانی برای برگزاری انتخابات در گلستان پای کار هستند، اذعان کرد: نیروهای اجرایی از ابتدای شروع فعالیت انتخابات در شعب اخذ رای حاضر شدند.

شور و شعف وصف‎ناشدنی در پای صندوق‎های رای کاملاً ملموس بود

رئیس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات گلستان آمادگی مردم را در این انتخابات مثبت ارزیابی کرد و ابراز داشت: مردم با اراده ملی در حقیقت، خالق حماسه سیاسی بودند و این شور و شعف وصف‎ناشدنی در پای صندوق‎های رای کاملاً ملموس بود.

توان با بیان اینکه خلق حماسه، با اراده درونی محقق می‎شود نه با صدور بخش‎نامه و دستورالعمل، متذکر شد: مسئولان باید قدر این حضور حماسی را بدانند و از جان و دل برای مردمی که در همه صحنه‎ها با تمام وجود حاضر شدند را به شایستگی پاسخگو باشند. 

مردم با تبعیت از فرامین ولایت برگ زرینی در تاریخ انقلاب ثبت کردند

وی با بیان اینکه مردم با تبعیت از فرامین ولایت برگ زرینی در تاریخ انقلاب ثبت کردند، ابراز داشت: کشور جمهوری اسلامی ایران به لحاظ فراملی و بصیرت‌افزایی به عنوان الگوی جهانیان شناخته شده است و اکثر کشورها چشم به انتخابات ایران دوخته‎اند تا ببینند وضعیت انتخابات چگونه رقم خواهد خورد.

مدیرکل رئیس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات گلستان با بیان اینکه ایران پرچمدار آزادیخواهان و مستضعفان جهان است، متذکر شد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی از اهیمت ویژه‎ای برخوردار است که مردم ما در جای جای کشور خوش درخشیدند و بار دیگر ولایتمداری خود را در عمل نشان دادند.

مردم امروز اراده، اقتدار و شرف ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند

توان با بیان اینکه مردم با آمدن پای صندوق‎های رای، اراده، اقتدار و شرف ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند، ابراز داشت: مردم بار دیگر به دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی اعلام کردند که ذره‎‎ای از آرمان‎ها و اعتقادات خویش کوتاه نمی‎آیند و هیچ تحریم و تهدیدی نمی‎تواند آنها را از حریم امن ولایت و باورهای اعتقادی جدا کند.

انتهای پیام/83001/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول