اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات ابرکوه:

بیش از 27 هزار ابرکوهی در انتخابات شرکت کردند

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات ابرکوه گفت: از ابتدای صبح تاکنون شاهد مشارکت گسترده مردم در انتخابات هستیم و بیش ‌از 27 هزار و 700 نفر از مردم واجد شرایط رای‌دهی، در این دوره از انتخابات شرکت کردند.

بیش از 27 هزار ابرکوهی در انتخابات شرکت کردند

محمدرضا حیدری‌‌پور در حاشیه بازدید از شعب انتخاباتی این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مردم شهیدپرور و مومن و متدین شهرستان ابرکوه از آغازین ساعات فرآیند رای‌گیری حضور پررنگ و پرشور پای صندوق‌های رای داشتند.

وی افزود: خوشبختانه حضور مردم در مقایسه با سال‌های گذشته در پای صندوق‌های رای افزایش داشته است.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات ابرکوه گفت: سابقه حضور مردم ابرکوه در شعب اخذ رای در سال‌های گذشته در بعد از ظهر و ساعات پایانی اخذ رای بوده است اما در این دوره از انتخابات از ابتدای صبح شاهد حضور مردم بودیم.

وی با بیان اینکه حضور مردم در این انتخابات بی ‌نظیر بوده است گفت: مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهرستان ابرکوه، با حضور گسترده و پرشور، وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی نشان دادند.

حیدری‌پور اضافه کرد: مردم با شرکت این انتخابات نشان دادند که تلاش‌های دشمنان راه به جایی نبرده است و مردم بر مشارکت خود در اداره امور کشور با وجود میل بیگانگان پای می‌فشارند.

وی ادامه داد: در حال حاضر در بیشتر شعب اخذ رای در شهرستان ابرکوه شاهد صف‌هایی از رای ‌دهندگان برای مشارکت گسترده در حماسه سیاسی هستیم.

حیدری‌پور در پایان بیان کرد: مشارکت مردم ابرکوه تا این لحظه بسیار خوب و بالای 85 درصد بوده است.

به گزارش فارس، پیش‌بینی می‌شود مشارکت مردم ابرکوه در انتخابات به صورت 100 درصدی باشد زیرا اکنون مشارکت مردم این شهرستان به بیش از 85 درصد رسیده و تعداد زیادی از مردم نیز هنوز در صفوف رای‌دهی در انتظار انداختن آرای خود در صندوق‌های اخذ رای هستند.

انتهای پیام/2464/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول