اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد:

مشارکت مردم عنبرآباد در انتخابات بی‌سابقه است

فرماندار عنبرآباد گفت: حضور شهروندان عنبرآبادی از ساعت‌های اولیه آغاز رأی‌گیری با وجود گرمای شدید هوا عالی و بی‌سابقه بوده است.

مشارکت مردم عنبرآباد در انتخابات بی‌سابقه است

ولی‌محمد مشایخی امروز در حاشیه حضور در پای صندوق‌های رأی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در عنبرآباد اظهار داشت: حضور شهروندان عنبرآبادی از ساعت‌های اولیه آغاز رأی‌گیری با وجود گرمای شدید هوا عالی و بی‌سابقه بوده است.

وی تعداد شعبه‌های اخذ رأی در شهرستان عنبرآباد را 69 شعبه دانست و افزود: یک هزار و 700 نفر از عوامل اجرایی برگزاری انتخابات نیز در پای 199 صندوق اخذ رأی برای جمع‌آوری آرای مردم حضور دارند.

مشایخی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ‌گونه تخلفی در این شهرستان مشاهده نشده است، تصریح کرد: همچنین 41 صندوق اخذ رأی سیار در سطح شهرستان مستقر شده است.

وی ابراز داشت: با توجه به نامگذاری سال جاری با عنوان «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» از سوی مقام معظم رهبری شهروندان عنبرآبادی هم‌اکنون با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی حماسه سیاسی بی‌نظیری خلق کردند.

مشایخی عنوان کرد: از ملت ایران که با مشارکت گسترده خود مهر تأییدی به نظام و انقلاب زدند، کاندیداهایی که با حضور در صحنه خود را در معرض امتحان قرار داده و همچنین تمام عوامل اجرایی اعم از هیئت‌های نظارت، اجرایی و بازرسی به دلیل خلق حماسه پرافتخار دیگری در تاریخ ایران تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/80001/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول