اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 ـ 417

حضور گلستانی‌ها در انتخابات بی‌نظیر است / 8 هزار استعلام شوراها در گلستان داشتیم

مدیرکل ثبت ‌احوال استان گلستان گفت: بیش از 8 هزار و 35 مورد استعلام شوراها را در سطح استان داشتیم.

حضور گلستانی‌ها در انتخابات بی‌نظیر است / 8 هزار استعلام شوراها در گلستان داشتیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سیف‎الله ابوترابی عصر امروز در جمع اعضای ستاد انتخابات استان گلستان با بیان اینکه استعلام‎های شوراهای شهر و روستا قبل از انقضای مهلت تعیین شده پاسخ داده شدند، اذعان کرد: بیش از 8 هزار و 35 مورد استعلام شوراها را در سطح استان داشتیم.

اطلاع‎رسانی کافی به مردم برای استفاده از شناسنامه و کارت ملی صورت گرفته است

مدیرکل ثبت‌احوال استان گلستان با اشاره به اینکه اطلاع‎رسانی کافی به مردم برای استفاده از شناسنامه و کارت ملی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: در ابتدا بنا بود علاوه بر شناسنامه از کارت ملی نیز استفاده شود اما بعد از مصوبه شورای اسلامی، فقط ارائه شناسنامه به همراه شماره کارت ملی برای شرکت در انتخابات ملاک عمل قرار گرفت.

ابوترابی اذعان کرد: همکاران ما در ثبت‌احوال از روز پنج‎شنبه 23 خرداد ماه تا ساعت شش عصر نسبت به ارائه خدمات به مردم، پای کار بودند.

وی در خصوص افرادی که شناسنامه آنها مفقود شده بود، بیان داشت: تقاضاهای مردمی درون استان و خارج از گلستان که البته محل صدور شناسنامه آنها در استان بوده است تا 18 خرداد 1392 به ثبت‎احوال مراجعه و اعلام مفقودی کردند و همه شناسنامه‎ها ظرف مدت 48 ساعت صادر و تحویل متقاضیان شد و برخی موارد نیز به محل درخواست اولیه صادر شد.

دفتر پیشخوان در گرگان از روز پنج‎شنبه و جمعه برای ارائه خدمات به مردم فعال بوده است

مدیرکل ثبت‌احوال استان گلستان با بیان اینکه دفتر پیشخوان در شهرستان گرگان از روز پنج‎شنبه و جمعه برای ارائه خدمات به مردم فعال است، خاطرنشان کرد: در روز برگزاری انتخابات نیز از آغاز اخذ رای تا پایان رای‎گیری در 14 شهرستان و سه نمایندگی به صورت آماده‎باش به مردم خدمت ارائه می‎کنند.

ابوترابی گفت: برای تسهیل آگاهی مردم از شماره کارت ملی، تلفن‎هایی اعلام شد تا مردم ضمن تماس از شماره ملی خود آگاه شوند و امکان حضور در انتخابات برای آنها نیز فراهم شود.

 42 هزار گلستانی برای نخستین بار حق شرکت در انتخابات را داشتند

وی با بیان اینکه 42 هزار و 650 نفر برای نخستین بار در سطح گلستان حق شرکت در انتخابات را داشتند، اظهار داشت: تعداد واجدین شرایط در این دوره از انتخابات بیش از یک میلیون و 176 هزار و 859 نفر بوده است.

به گفته مدیرکل ثبت‌احوال استان گلستان؛ میزان واجدین شرایط بانوان گلستانی نسبت به مردان در این دوره از انتخابات بیشتر بوده است.

انتهای پیام/83001/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول