اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92ـ 407

مهدوی: دشمن شکست دیگری را تجربه کرد/ گلستانی‎ها خوش درخشیدند

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: دشمنان در 24 خرداد شکست دیگری را تجربه کردند و اکنون پس از شکست چندین‎باره خود در پی راه‎حلی برای توطئه جدید هستند لذا مردم باید هوشیار باشند تا در دام شیاطین گرفتار نشوند.

مهدوی: دشمن شکست دیگری را تجربه کرد/ گلستانی‎ها خوش درخشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مهری مهدوی ظهر امروز در جمع اعضای ستاد انتخابات استان گلستان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: ملت ایران بارها نشان داده که در عرصه‎های مختلف، پیروز میدان است و این ادای تکلیف را همواره در وحدت و همدلی نمایان کرده است.

وی با بیان اینکه گلستانی‎ها امروز در آزمون سیاسی خوش درخشیدند، تصریح کرد: مردم گلستان همیشه نقش جدی و پررنگی در حفظ و استمرار نظام اسلامی داشتند که این بار نیز بسیار باانگیزه و آبرومندانه برای به رخ کشیدن اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران پای صندوق های رای حاضر شدند.

*ملت ایران قطعاً پیروز میدان انتخابات هستند

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری گلستان بیان داشت: از شور انتخابات و حضور گسترده کاندیداها و مردمی که در عرصه تبلیغات فعالیت داشتند بدیهی است آنگونه که شایسته است مردم در این عرصه مشارکت خواهند داشت و به بهترین نحو پای صندوق‎های رای می‎آیند.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران قطعاً پیروز میدان انتخابات هستند، ابراز داشت: نگرانی دشمنان قبل از شروع انتخابات و از ماه‎ها قبل به خاطر مشارکت مردم و نوع انتخاب آن‌ها بوده است و قطعاً حضور جانانه ملت ایران پای صندوق‎های رای موجبات شکست دگرباره دشمنان را رقم زده است.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری گلستان با اشاره به اینکه دشمنان پس از شکست چندین باره خود دوباره در پی راه‎حلی برای توطئه جدید هستند، گفت: مردم باید هوشیار باشند تا در دام شیاطین نیفتند هرچند ملت ایران بارها نشان دادند که پیروز میدان در عرصه‎های مختلف هستند.

*زنان به لحاظ ویژگی‎های شخصیتی بسیار مسئولیت‎گرا، قانونمند و تکلیف‎گرا هستند

مهدوی با تاکید بر اینکه زنان به لحاظ ویژگی‎های شخصیتی بسیار مسئولیت‎گرا، قانونمند و تکلیف‎گرا هستند، ابراز داشت: زنان حتی در بدترین شرایط تلاش خود را در حفظ هویت دینی، ملی، مذهبی و خانوادگی دارند و این مهم را بارها به اثبات رساندند.

وی از بانوان استان خواست تا در انجام تکلیف و وظیفه شرعی و قانونی خود به بهترین شکل نسبت به خلق حماسه سیاسی انجام وظیفه کنند و تاکید کرد: هرچند همواره زنان نسبت به مردان در وقت‌شناسی پیشرو هستند.

*مردم باید در انتخاب اصلح نهایت دقت را داشته باشند

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری گلستان با بیان اینکه مردم باید در انتخاب اصلح نهایت دقت را داشته باشند، ابراز داشت: مردم باید کسی که از تدین، تعهد و توانایی بیشتری برخوردار است برای انجام کار بزرگی همچون مدیریت عالی کشور انتخاب کنند.

مهدوی برخورداری از شاخصه‎هایی چون حکمت، تدبر، قانونمداری، مردمی بودن، پایبندی به ارزش‎ها را در انتخاب اصلح مهم خواند و اظهار داشت: یقیناً مردم با برنامه‎های تبلیغاتی که از رسانه ملی پخش شد با طرح و برنامه‎های کاندیداها آشنا شدند که این می‎تواند در انتخاب مردم کمک بسیار خوبی باشد.

انتهای پیام/83001/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول