اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 ـ 408

امامی: نمره 20 حق گلستانی‎هاست/ «حماسه سیاسی» با حضور مردم ماندگار شد

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور گسترده پای صندوق‎های رای عمق ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند و بار دیگر یک حضور حماسی را در تاریخ انقلاب ثبت کردند که این حضور به یادماندنی، ستودنی است.

امامی: نمره 20 حق گلستانی‎هاست/ «حماسه سیاسی» با حضور مردم ماندگار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی امامی بعدازظهر امروز در جمع اعضای ستاد بازرسی انتخابات استان گلستان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: تنوع کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باعث شده تا هر نوع سلیقه سیاسی را در جلب مشارکت مردمی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: مشارکت مردم در صحنه انتخابات، مهر تائیدی بر نظام جمهوری اسلامی ایران است که باید به این حضور قاطعانه نمره 20 داد.

مردم برای خلق حماسه سیاسی در عرصه انتخابات حاضر شدند

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم برای خلق «حماسه سیاسی» و تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری در عرصه انتخابات حاضر شدند، ابراز داشت: ملت ایران در طول 34 سال به دفعات مختلف نشان داد که از بصیرت لازم برخوردار است.

امامی حضور بانشاط مردم را نشان از بلوغ سیاسی دانست و متذکر شد:  نظام جمهوری اسلامی ایران هر جایی که نیاز به مشارکت و پشتیبانی مردم داشته است، آنها قطعاً حضور داشته و تکلیف خود را به درستی ایفا کردند.

استکبار جهانی همواره در فتنه‎گری‎های خود علیه ملت ایران ناکام مانده است

وی با بیان اینکه استکبار جهانی همواره در فتنه‎گری‎های خود علیه ملت ایران ناکام مانده است، اظهار داشت: آمریکا و هم‎پیمانانش همواره سعی داشتند تا از طریق فشار و تحریم‎های مختلف، ملت ایران را نسبت به نظام اسلامی بدبین کنند اما حضور پرشور مردم، نقشه‎های دشمنان را ناکام گذاشته است.

جمهوری اسلامی ایران نمایانگر مردمسالاری دینی است

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران نمایانگر مردمسالاری دینی است، اذعان کرد: برگزاری بیش از 30 انتخابات در ایران نشان‎دهنده دموکراسی دینی است که باید این حضور حماسی را قدر بدانیم.

انتهای پیام/83001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول