اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 ـ 404

نظری‎مهر: منتخبان ملت خادمان خوبی برای نظام اسلامی باشند/ 24 خرداد جشن ملی است

نماینده مردم کردکوی، بندرگز و بندرترکمن در مجلس شورای اسلامی گفت: منتخبان ملت باید خادمان خوبی برای مردم و نظام اسلامی باشند.

نظری‎مهر: منتخبان ملت خادمان خوبی برای نظام اسلامی باشند/ 24 خرداد جشن ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدجواد نظری‎مهر ظهر امروز در جمع اعضای ستاد انتخابات استان گلستان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: انتخابات در کشور ما نمایانگر مردمسالاری دینی است و حضور مردم در تمامی صحنه‎ها بسیار تاثیرگذار و تعیین‎کننده است.

وی؛ لازمه تحقق حماسه اقتصادی را در تحقق حماسه سیاسی دانست و تصریح کرد: ملت ایران سرنوشت خود را امروز پای صندوق‎های رای رقم می‎زنند که امیدواریم مسئولان نیز به خود آیند و روند خدمت‎رسانی به مردم را بیش از پیش سرعت ببخشند.

حضور گلستانی‌ها در پای صندوق‌های اخذ رأی دیدنی است

این نماینده مردم در مجلس نهم؛ حضور مردم را در سطح استان دیدنی عنوان کرد و افزود: ملت ایران همیشه نشان دادند که در تمام صحنه‎ها، خالق حماسه‎های بزرگی هستند و دنیا هنوز نتوانسته وحدت رویه‎ای برای نفوذ به کشور ایران پیدا کند.

نظری‎مهر با بیان اینکه 24 خرداد جشن بزرگ ملت ایران است، خاطرنشان کرد: دشمن از طریق تمام ترفندها و توطئه‎هایی که برنامه‎ریزی کرده نتوانسته است اعتقادات ملت ایران را نسبت به نظام و انقلاب کمرنگ کند.

مسئولان باید قدردان مردم باشند

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید قدردان مردم باشند، متذکر شد: مسئولان باید عدالت واقعی را در عمل به مردم نشان دهند و سخنان‎شان تنها در حد شعار باقی نماند.

نماینده مردم کردکوی، بندرگز و بندر ترکمن در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کشور ما رئیس‎جمهوری نیاز دارد که برای حل مشکلات مردم قدم بردارد نه اینکه برای کشور مشکل ایجاد کند و مشکلات جامعه و جوانان در راستای ایجاد اشتغال، تولید و حماسه‎هایی که مدنظر رهبر معظم انقلاب است را پیگیری کنند.

پایبندی به قانون از شاخصه‎های مهم رئیس‎جمهور آینده است

نظری‎مهر؛ پایبندی به قانون را از شاخصه‎های مهم رئیس‎جمهور آینده برشمرد و اذعان کرد: رئیس‎جمهور منتخب نباید مانند رئیس‎جمهور گذشته قانون‎گریز باشد و امیدواریم رئیس‎جمهور منتخب، خادم خوبی برای ملت ایران باشند تا بتوانیم به آنچه برای کشور در افق 1404 ترسیم شده برسیم.

وی از مردم گلستان خواست تا در آغازین ساعات اخذ رای به پای صندوق‎ها بروند تا شاهد صف‎های طولانی در شعب نباشیم.

انتهای پیام/83001/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول