اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

مردم منتظر تمدید زمان انتخابات نباشند

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حضور مردم در ساعات اولیه برای شرکت در انتخابات گفت: مردم منتظر تمدید زمان انتخابات نبوده و در همین ساعات اولیه رأی خود را در صندوق بیندازند.

مردم منتظر تمدید زمان انتخابات نباشند

حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی امروز در حاشیه انداختن رأی خود در صندوق اخذ رأی شعبه مسجد‌النبی این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: همه اقشار مردم باید با حضوری پرشورتر در انتخابات نقشه‌های دشمنان و مستکبران را نقش بر آب کنند.

وی افزود: همه افرادی که مهر انتخابات بر شناسنامه آنها می‌خورد و در رأی‌گیری شرکت می‌کنند در انتخاب سرنوشت خود شریک هستند.

حسینی با تأکید بر اهمیت مؤلفه‌های مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری در خصوص فرد اصلح، یادآور شد: تمام نکاتی که مقام معظم رهبری در خصوص فرد اصلح بر آن تأکید داشتند باید مدنظر قرار داشته و در انتخاب افراد به آن توجه شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری انتخابات چهارمین دوره انتخابات شورای شهر قزوین، تصریح کرد: شورای شهر نیز از جایگاه ویژه‌ای برای رسیدگی به مسائل شهری برخوردار است و مردم باید با دقت و ظرافت به افرادی که صلاحیت این جایگاه را دارند رأی دهند.

وی، پای ‌فشاری بر فرهنگ مقاومت ، تقوا و اعتقاد به اصل نظام و همچنین فرمانبرداری از ولایت فقیه را از مؤلفه‌های رئیس‌جمهور اصلح عنوان و تأکید کرد: مردم برای سهولت در امر انتخابات سعی کنند تا پیش از پایان زمان مقرر رأی خود را به صندوق انداخته و منتظر تمدید زمان انتخابات نباشند.

انتهای پیام/2667/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول