اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی شهرستان زنجان:

برگزاری انتخابات با صحت و سلامت کامل/ تخلفات تبلیغاتی رسیدگی شده است

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی شهرستان زنجان گفت: به تخلفات تبلیغاتی که بسیار اندک بود، رسیدگی شده است.

برگزاری انتخابات با صحت و سلامت کامل/ تخلفات تبلیغاتی رسیدگی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سیروس رستمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این دوره 164 شعبه اخذ رای در زنجان کار اخذ رای را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه امسال 7 هزار نفر عوامل اجرایی کار برگزاری انتخابات را انجام می‌دهند، تصریح کرد: خوشبختانه انتخابات شهرستان با صحت و سلامت کامل در حال برگزاری است.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه امروز از ساعات اولیه رای‌گیری شاهد حضور باشکوه مردم در انتخابات هستیم، افزود: امید است امروز نیز بار دیگر حماسه‌‌ای غرورآفرین توسط مردم غیور زنجان رقم بخورد.

وی با بیان اینکه حضور باشکوه مردم در انتخابات علاوه بر حماسه‌آفرینی دوباره موجب یاس و ناامیدی دشمنان می‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه طی 34 سال گذشته مردم با حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب دشمنان را از مقاصد شوم خود ناامید کرده‌اند.

رستمی در ادامه با بیان اینکه در هر یک از شعبات اخذ رای نمایندگان نامزدها حضور دارند، اضافه کرد: خوشبختانه تاکنون گزارشی مبنی بر تخلف در شعب اخذ رای مشاهده نشده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در این دوره 164 شعبه در شهر زنجان کار اخذ رای را انجام می‌دهد، اضافه کرد: از این شعبات 18 مورد مختص بانوان و بقیه مربوط به خواهران و برادران به صورت مشترک است.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی شهرستان زنجان در ادامه با توصیه به مردم در زمینه حضور هرچه باشکوه‌تر در انتخابات افزود: از مردم درخواست می‌شود، حضور خود به شعبات اخذ رای را به ساعات پایانی روز موکول نکنند.

انتهای پیام/73005/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول