اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از سراسر استان کرمانشاه

برگزاری باشکوه انتخابات در شهرستان‌های استان کرمانشاه‌

انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز در استان کرمانشاه هم‌زمان با سراسر کشور آغاز شد و مردم ولایت‌مدار این استان با حضور گسترده، حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری را رقم زدند.

برگزاری باشکوه انتخابات در شهرستان‌های استان کرمانشاه‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت هشت صبح امروز 24 خرداد در استان کرمانشاه هم‌زمان با سراسر کشور آغاز شد.

مردم غیور و ولایت‌مدار استان کرمانشاه از همان دقایق نخست با حضور گسترده و دشمن‌شکن در پای صندوق‌های اخذ رأی، حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری را رقم زدند و گزارش خبرنگاران فارس از سراسر استان کرمانشاه، حکایت از حضور انبوه و مشارکت بسیار زیاد مردم این استان در انتخابات امروز را دارد. 

*قصرشیرین

سرپرست فرمانداری قصرشیرین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قصرشیرین اظهار داشت: در شهرستان قصرشیرین 72 صندوق اخذ رأی در 38 شعبه اخذ رأی ثابت و سیار برای جمع‌آوری آرای مردم شهرستان در نظر گرفته شده است.

یاور محمدی ادامه داد: 750 نفر عوامل اجرایی، بازرسی، امنیتی، انتظامی و نظارتی امروز دست‌اندرکار برگزاری انتخابات هستند.

وی با بیان اینکه روند برگزاری انتخابات به‌خوبی پیش می‌رود، تصریح کرد: مردم قصرشیرین امروز از همان دقایق نخست، احساس تکلیف کرده و با حضور حداکثری حماسه سیاسی را خلق کردند.

*هرسین

فرماندار هرسین نیز اظهار داشت: مردم شهرستان هرسین از همان ساعات نخست امروز با شور و شوق وصف‌ناپذیری در پای صندوق‌های اخذ رأی حضور پیدا کردند و با انداختن رأی خود به حماسه سیاسی به فرموده مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

بهمن قربانی این امر را نشانه شعور سیاسی بالای مردم شهیدپرور و غیور هرسین اعلام کرد و افزود: این حضور غرورآفرین، تیری بر چشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

*جوانرود

فرماندار جوانرود نیز گفت: مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه جوانرود با حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، امروز ولایت‌مداری خود را به ‌نمایش گذاشتند.

مصطفی عظیمی تصریح کرد: 83 شعبه اخذ رأی برای جمع‌آوری آرای مردم شهرستان جوانرود در نظر گرفته شده که 43 شعبه آن در شهر و 40 شعبه در روستاها وجود دارد.

*دالاهو

فرماندار دالاهو بیان داشت: مسئولان و عوامل اجرایی شهرستان دالاهو، مقدمات لازم را برای برگزاری یک انتخابات سالم فراهم کرده‌اند و مردم این شهرستان امروز با یک حضور بسیار حماسی و ولایتی پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شده‌اند و این نشانه بصیرت بالای این مردم است.

*سنقرو کلیایی

فرماندار سنقرو کلیایی تاکید کرد: تعداد 103 صندوق اخذ رأی در حوزه انتخابیه سنقر و تعداد 45 صندوق اخذ رأی در حوزه فرعی بخش کلیایی وجود دارد.

منوچهر پروینی بیان داشت: امروز تمام دشمنان جمهوری اسلامی، برای ناامید کردن مردم و کم‌رنگ کردن انتخابات تلاش می‌کنند، اما از دقایق نخست امروز شاهد بودیم مردم این شهرستان در کنار هم‌وطنان خود با حضور گسترده، پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی دشمنان دادند.

*صحنه

فرماندار صحنه نیز گفت: شهرستان صحنه دارای 76 هزار و 678 نفر جمعیت در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاست.

رسول مجد با بیان اینکه این شهرستان دارای 113 حوزه اخذ رأی ثابت و سیار است، تاکید کرد: حضور مردم شهرستان صحنه در پای صندوق‌های اخذ رأی، نشانه بارز انقلابی بودن این مردم است و این حضور عاشقانه، نشان‌دهنده پشتوانه مردمی و محکم نظام است.

*گیلان‌غرب

به گفته فرماندار گیلان‌غرب در شهرستان گیلان‌غرب 105 شعبه اخذ رأی شهری و روستایی در قالب 262 صندوق از ساعت هشت صبح امروز، هم‌زمان با سراسر کشور مشغول به جمع‌آوری آرای مردم کرده‌اند.

اردشیر رستمی تعداد عوامل اجرایی انتخابات در این شهرستان را یک‌هزار و 500 نفر اعلام کرد و ادامه داد: مردم غیور دومین شهر مقاوم ایران اسلامی همواره امتحان خود را در دفاع از انقلاب پس داده‌اند و امروز هم بابصیرت و شور و نشاط در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شدند.

*سرپل‌ذهاب

فرماندار سرپل‌ذهاب نیز خاطر نشان کرد: جمع‌آوری آرای مردم شهرستان سرپل‌ذهاب در 99 شعبه اخذ رأی شهری و روستایی در حال انجام شدن است و تعرفه به‌میزان کافی در شعب وجود دارد.

میرزامراد پیرو تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه شهرستان سرپل‌ذهاب امروز برگ زرینی دیگری بر افتخارات خود افزودند و با حضور حماسی و بابصیرت در انتخابات شرکت کردند و این حضور انبوه از همان دقایق نخست شروع رأی‌گیری اتفاق افتاد.

*اسلام‌آبادغرب

فرماندار اسلام‌آبادغرب گفت: 2 هزار و 870 نفر عوامل اجرایی و نظارتی در شهرستان اسلام‌آبادغرب، امر انتخابات را برگزار می‌کنند.

صدراله بابلی افزود: 141 شعبه اخذ رأی در این شهرستان فعال است و مردم امروز همچون موج خروشانی ایستادگی خود برای دفاع از انقلاب و آرمان‌هایشان را به جهانیان نشان دادند.

*روانسر

فرماندار روانسر اعلام کرد: یک‌هزار و 500 نفر عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و حفاظتی در این دوره از انتخابات در شهرستان روانسر فعالیت می‌کنند.

جلال صفری تعداد شعب ثابت و سیار شهری و روستایی اخذ رأی در شهرستان روانسر را 67 شعبه اعلام کرد و حضور روانسری‌ها را دشمن‌شکن و گسترده توصیف کرد.

*کرمانشاه

محسن زرین‌ماه، فرماندار کرمانشاه با اشاره به اینکه 13 هزار نفر در سطح شهرستان کرمانشاه کار برگزاری این دوره از انتخابات را بر عهده دارند، حضور آگاهانه مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی را جواب دندان‌شکنی به یاوه‌گویی دشمنان عنوان کرد.

*پاوه

فرماندار پاوه عنوان کرد: در شهرستان پاوه 72 شعبه روستایی و شهری کار اخذ رأی از مردم را انجام می‌دهند.

حسین خدرویسی اظهار داشت: مردم این دیار با فهم و بصیرت بالای خود از لحظات نخست شروع رأی‌گیری به پای صندوق‌های اخذ رأی آمدند و بی‌شک مشارکت مردم در این دوره نیز بالا خواهد بود.

انتهای پیام/2700/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول