اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خوی:

تحقق خواسته رهبر با حضور در انتخابات میسر شد

امام جمعه خوی گفت: تحقق خواسته رهبر با حضور در انتخابات میسر شد.

تحقق خواسته رهبر با حضور در انتخابات میسر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، حجت‌الاسلام سید رضی موسوی شکوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: قانون‌گرایی مردم، رعایت کردن جهات قانونی از سوی نامزدهای ریاست جمهوری و رعایت کردن ارزش‌های اخلاقی دین اسلام از ناحیه طرفداران و حامیان نامزدها از جمله ویژگی‌های انتخابات سال 92 از دیدگاه ولی امر مسلمین است.

وی تصریح کرد: تبعیت از قانون و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی جهت ناامید کردن دشمنان اسلام و مسلمین و نقش بر آب کردن توطئه آنان از جمله توصیه‌های مقام معظم رهبری در انتخابات 24 خرداد بود.

عبادت هفتاد جزء است که با فضیلت‌ترین آن‌ها طلب حلال است

امام جمعه خوی با توصیه نمازگزاران به رعایت کردن تقوا گفت: خداوند در قرآن می فرماید«ستمگران یار و یاور یکدیگرند اما خداوند یار و یاور پرهیزگاران است».

خطیب جمعه خوی موضوع کار از دیدگاه اسلام را مورد بررسی قرار داد و اظهار داشت: آن مقداری که دین مقدس اسلام به کار و کارگر به ویژه کشاورزی و دامداری ارزش و اعتبار قائل است در هیچ مکتبی وجود ندارد حتی در بعضی روایات کار کردن بالاترین جزء عبادت خداوند شمرده شده است لذا رسول خدا (ص) فرمود: «عبادت هفتاد جزء است که با فضیلت‌ترین آنها طلب حلال است».

انتهای پیام/61001/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول