اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردبیل:

دولتی که متوسل به اراده ملی باشد، کامیاب است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: هر دولتی که متوسل به اراده ملی و پشتوانه رأی مردمی باشد، کامیاب بوده و به نقطه شکست‌ناپذیری می‌رسد.

دولتی که متوسل به اراده ملی باشد، کامیاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید حسن عاملی عصر امروز با حضور در مسجد سرچشمه اردبیل و هنگام رأی دادن در این شعبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روحیه حماسی ملت ایران در انتخابات 24 خرداد ستودنی است به طوریکه کشور ما امروز در سایه این روحیه حماسی در اوج افتخار و اقتدار قرار دارد.

وی تصریح کرد: ملت ما با تشخیص دقیق و صحیح مصالح کلان خود همیشه از فرصت‌ها بهترین بهره را می‌برد و امروز نیز با تشخیص مصالح کلان خود شرف و مجد دیگر را نیز رقم زده‌ است.

عاملی در ادامه خاطر نشان کرد: حمایت ملیِ تنها سرزمینی که با عزت و افتخار حفظ شده است، جمهوری اسلامی ایران است که به رغم اهرم فشار بین‌المللی و جهانی توانسته غرب و شرق را بازیچه قدرت‌نمایی خود کند.

این مسئول اضافه کرد: این ملت نه تنها به ذلت تن نمی‌دهد بلکه با استقلال رأی خود دشمن را تسلیم و به نقطه تزلزل سوق داده است.

وی بیان کرد: لیاقت و شجاعت ملت ایران سبب شده است تا غرب امروز در اوج قدرت‌نمایی زورمدارانه خود مورد تحقیر قرار گیرد چرا که ملت ما هرگز تسلیم خواسته بدخواهان نشده و مانند برخی کشورهای مزدور صفت منطقه نخواسته‌ است بله قربان‌‌گوی کدخدای بی‌لیاقت، آمریکای جنایتکار باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه اردبیل بزرگ‌ترین حریت یک ملت را اراده‌‌ای آهنین و تسلیم نشدن در برابر خواسته دشمنان توصیف کرد و ادامه داد: به رغم تبلیغات کور و بی‌ثمر استکبار جهانی ملت ایران در اوج وفاداری و اعتماد به نفس غیرت و همیت خود را به نمایش گذاشته و در سایه همین عزت و کرامت است که غرب در برابر خواسته این ملت خلع سلاح شده است.

عاملی یادآور شد: مردم ما با حفظ مصالح کلان خود امروز در صحنه مدیریت جهانی حاضر شده و هرگز تمایلی به باج دادن به نظام مستکبر غرب و شرق را ندارند.

وی گفت: اراده این ملت که در انتخابات تجلی پیدا کرده دشمن را به نقطه خضوع و خشوع واقعی کشانده و هر توطئه آنها را ناکارآمد کرده است.

عاملی در پایان سخنان خود افزود: هر دولتی که متوسل به اراده ملی باشد، شکست‌ناپذیر بوده و بر تمام اهریمنان تسلط پیدا می‌کند.

انتهای پیام/62006/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول