اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قرچک‌:

‌اراده ملی جامعه اسلامی ‌در صندوق آرا عینیت پیدا می‌کند‌

فرماندار شهرستان قرچک با تاکید بر نمایش بالاترین مشارکت مردم در عرصه انتخابات گفت: عمل به قانون زمینه شکل‌گیری حماسه را فراهم می‌کند.

‌اراده ملی جامعه اسلامی ‌در صندوق آرا عینیت پیدا می‌کند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رضا ریاحی در جلسه توجیهی کاندیداهای شورای اسلامی ‌قرچک‌ افزود: یکی از مهمترین وظایفی که باید از سوی داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مد نظر قرار گیرد، عمل به قانون است چرا که همه افراد در برابر قانون مساوی هستند.

وی با بیان اینکه عمل به قانون می‌تواند زمینه شکل‌گیری حماسه را فراهم کند، ادامه داد: اگر همه افراد به قانون عمل کنند و به آن پایبند باشند، می‌توانند در زمان مسئولیت‌پذیری نیز روح قانون را در جامعه ترویج و حاکم کنند.

‌ریاحی اظهار داشت: امروز مهمترین اصل حضور گسترده مردم در انتخابات سرنوشت ساز یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا است و این امر زمانی محقق خواهد شد که مردم نسبت به قانون‌مداری همه داوطلبان یقین حاصل کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک گفت: انتخابات فصل مشترک اراده ملی جامعه اسلامی است که در صندوق آرا عینیت پیدا می کند.

وی حضور گسترده را مهمترین موضوع مقوله انتخابات برشمرد و تاکید کرد: ما می‌خواهیم بالاترین مردم سالاری دینی را به نمایش بگذاریم.

فرماندار شهرستان قرچک ابراز امیدواری کرد مردم همیشه در صحنه و انقلابی ایران اسلامی با حضور حماسی و گسترده در انتخابات، دشمنان نظام را از دستیابی به اهداف شوم و پلید خود دلسرد و مایوس ساخته و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنند.

ریاحی ‌از تمام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست با مطالعه دقیق قانون انتخابات بخصوص در بخش تبلیغات، برنامه‌های خود را برای مردم تبیین و سهم خود را در حضور گسترده مردم در انتخابات ادا کنند.‌

انتهای پیام/2462/ش‌20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول