اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دادگستری استان اصفهان:

تخلف انتخاباتی نداشته‌ایم

مدیرکل دادگستری استان اصفهان گفت: انتخابات در یک فضای سالم در حال برگزاری است و تاکنون تخلف انتخاباتی در استان نداشته‌ایم.

تخلف انتخاباتی نداشته‌ایم

غلامرضا انصاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه مردم اصفهان در تمام صحنه‌ها ولایت‌مداری و پایبندی خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده‌اند، اظهار کرد: در حال حاضر نیز مردم اصفهان با حضور قوی و پر‌نشاط در انتخابات حاضر شده‌اند تا با حضور خود حماسه‌ای سیاسی را برای ایران اسلامی رقم بزنند.

وی با بیان اینکه از مدت‌ها پیش مسئولان امنیتی و انتظامی استان تمام مقدمات و بستر‌های برگزاری انتخابات سالم را در سراسر استان فراهم کرده‌اند، اضافه کرد: در حال حاضر نیز امنیت کامل در فضای انتخاباتی استان حاکم شده است.

مدیرکل دادگستری استان اصفهان با تاکید بر اینکه از آغاز برگزاری یازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره از انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا تاکنون هیچ تخلفی به دادگستری اعلام نشده است، تصریح کرد: انتخابات در یک فضای کامل امنیتی و سالم در حال برگزاری است و تاکنون تخلف انتخاباتی در استان نداشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه مردم اصفهان نیز با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی حضور یافته‌اند، ادامه داد: ملت ایران در تمام شرایط حساس با حضور خود در صحنه از ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی ایران دفاع می‌کنند و در راستای اعتلای نظام و انقلاب گام بر می‌دارند.

انصاری با بیان اینکه مردم ولایت‌مدار جمهوری اسلامی ایران در هر شرایطی به فرمان رهبر معظم انقلاب برای دفاع از اسلام و انقلاب پاسخ مثبت می‌دهند، تاکید کرد: مردم ایران با پاسخ مثبت به فرمان رهبری به صورت جانانه وارد عرصه انتخابات شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان در هر شرایطی درصدد ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند، افزود: اما به قطع یقین اعلام می‌کنم که دسیسه‌ها و شیطنت‌های دشمنان برای ضربه زدن به ایران اسلامی راه به جایی نمی‌برد و تمام اهداف و برنامه‌های دشمنان ایران با شکست مواجه می‌شود.

انتهای پیام/63004/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول