اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-380

فضای انتخاباتی سوادکوه پرشور و شعور است

فرماندار سوادکوه، فضای انتخاباتی شهرستان سوادکوه را پرشور و شعور توصیف کرد.

فضای انتخاباتی سوادکوه پرشور و شعور است

عزیز باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با تبریک اعیاد شعبانیه و با بیان این مطلب که انتخابات اوج حماسه سیاسی است، گفت: سوادکوه بزرگ از پیشتازان دفاع از ولایت و نظام و در انتخابات هم شاگرد اول در تعداد رأی بوده است.

فرماندار سوادکوه از وجود 157 صندوق ثابت و سیار برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و 152 صندوق ثابت و سیار در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان سوادکوه خبر داد و افزود: 32 صندوق شورای شهر و روستا در بخش زیراب، 50 صندوق در بخش شیرگاه و 70 صندوق در بخش مرکزی وجود دارد.

وی افزود: برای انتخابات ریاست جمهوری نیز 35 صندوق شهر و روستا در بخش زیراب، 51 صندوق در بخش شیرگاه و 71 صندوق در بخش مرکزی در حال دریافت آرای مردم است.

باقری با تقدیر از همراهی و همکاری عوامل اجرایی و نظارت برای برگزاری مناسب دو  انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، عنوان کرد: بیش از 900 نفر در برگزاری انتخابات 24 خرداد در حال فعالیت هستند. 

 فرهنگ رقابت سالم سیاسی را در مناظره‌های انتخاباتی مشاهده کرده‌ایم

رئیس شورای اداری شهرستان سوادکوه با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صدا و سیما برای آشنایی بیشتر مردم با دیدگاه ‌کاندیداهای ریاست جمهوری، اذعان داشت: به قول مقام معظم رهبری صدا و سیما فرهنگ‌سازی مناسب برای جلوگیری از اسراف و افراط و تفریط را به خوبی مدیریت کرده است.

فرماندار  سوادکوه با تأکید بر اینکه مردم مابصیر هستند و با بصیرت در برابر موانع دشمنان ایستادند، خاطرنشان کرد: دشمنان به امید حضور کمرنگ مردم در انتخابات بودند و در سه روز اخیر با مشاهده استقبال گسترده مردم در انتخابات خفقان گرفتند.

وی در پایان فضای انتخاباتی شهرستان سوادکوه را پرشور و شعور توصیف کرد.

انتهای پیام /86015/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول