اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسماعیلی در جمع خبرنگاران:

50 درصد واجدان شرایط اصفهانی تا کنون در انتخابات شرکت کرده‌اند

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: از میان سه میلیون و 198 هزار و 743 نفر در کل استان اصفهان تا کنون 50 درصد در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها شرکت کرده‌اند.

50 درصد واجدان شرایط اصفهانی تا کنون در انتخابات شرکت کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان محمدمهدی اسماعیلی در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات استان اصفهان اظهار کرد: حماسه بزرگی در حال شکل‌گیری است و به یقین 24 خرداد به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی مطرح می‌شود.

وی افزود: مطابق قانون زمان اخذ رأی در ساعت 18 به پایان می‌رسد که تا مدتی دیگر این موضوع توسط وزیر کشور اطلاع داده می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با بیان اینکه مردم سعی کنند رأی‌دهی را به ساعات پایانی موکول نکنند گفت: تاکنون 50 درصد واجدان شرایط در انتخابات شرکت کرده‌اند و با توجه به روند موجود انتظار خلق رکورد جدید را داریم.

وی ادامه داد: از مردم اصفهان تقاضا داریم که برای حضور در انتخابات اسامی کاندیداهای شوراها اسلامی را به همراه داشته باشند اما درج کد کاندیداها گرچه باعث راحتی شمارش آرا می‌شود اما در مواقعی که شباهت نام کاندیداها وجود ندارد الزامی نیست.

اسماعیلی تاکید کرد: همچنین برای رأی دادن نیاز به ارائه کارت ملی نیست اما لازم است هم استانی‌های عزیز به این نکته دقت کنند که همراه داشتن کد ملی الزامی است و اگر کسی به آن دسترسی ندارد نیز می‌تواند با  تماس با شعب ثبت‌احوال این کد را دریافت کند.

وی تصریح کرد: همکاران شعب اخذ رأی دقت کنند که کسی برای کاندیداها خاصی در شعب تبلیغ نکند ضمن اینکه با توجه به اینکه امکان تأیید چند باره انتخابات وجود دارد با روشن نگه داشتن رادیوهای شعب اخذ رأی از این موضوع غافل نشوند.

انتهای پیام/63008/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول