اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیته حقوقی ستاد انتخابات کرمان:

روند انتخابات در کرمان با سلامت کامل ادامه دارد

عضو کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان کرمان گفت: روند انتخابات در استان کرمان در سلامت کامل و امنیت ادامه دارد و تاکنون در شهرستان کرمان تخلف بارزی نبوده است.

روند انتخابات در کرمان با سلامت کامل ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین رئیسی‌نژاد دقایقی قبل در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات شهرستان کرمان در محل فرمانداری کرمان اظهار داشت: با توجه به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا که امروز مطرح است، مردم هم به حق این اهمیت را تشخیص دادند و حضور بسیار خوبی در این انتخابات داشتند.

وی ادامه داد: صبح امروز که طی چند مرحله به محل‌های أخذ رأی مراجعه کردم، حضور مردم بسیار پرشور بود و مردم به واقع در حال محقق کردن حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری هستند.

این عضو کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان کرمان ادامه داد: انتخابات سرنوشت یک ملت است و آحاد ملت خود را برای رسیدن به سرنوشت مطلوب آماده کرده‌اند.

رئیسی‌نژاد با اشاره به این‌که در قانون مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قانون‌گذار مسائلی را مطرح کرده است که جنبه مجرمانه دارد، افزود: تبلیغ در زمان غیرقانونی، خرید آرا، استفاده از اسناد جعلی و وعده‌های کذب و دروغ از سوی کاندیدا و طرفداران آن‌ها از مهم‌ترین مصادیق مجرمانه است.

وی با اشاره به این‌که از آغاز رأی‌گیری تاکنون در سطح شهر کرمان گزارش‌های ویژه‌ای در زمینه تخلفات انتخاباتی دریافت نشده است، ادامه داد: تنها چند مورد تخلف در زمینه تبلیغات گزارش شد که این موارد محدود بوده که برخورد لازم هم انجام شده است.

رئیسی‌نژاد تصریح کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد، تخلفات صورت گرفته به صورت ناخواسته و عدم آشنایی صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: روند انتخابات در استان کرمان در سلامت کامل و امنیت ادامه دارد و در شهرستان کرمان تخلف بارزی نبوده است.

عضو کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان کرمان ادامه داد: بعد از اعلام نتیجه و اعلام اسامی همه ما باید به قانون و مقررات پایبند باشیم و با توجه به این‌که انتخابات سالم و بر اساس ضوابط و مقررات انجام شده است در برابر نتیجه انتخابات تمکین کنیم و احترام به قانون احترام به رأی‌دهندگان است.

انتهای پیام/80019/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول