اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات فراهان:

سرنوشت کشور در اراده و خواست مردم تجلی می‌یابد

فرماندار فراهان با اشاره به این‌که سرنوشت کشور در اراده و خواست مردم تجلی می‌یابد، گفت: مردم این شهرستان با حضوری باور نکردنی در پای صندوق‌های رأی امروز را به روزی ماندگار در تاریخ این استان مبدل کردند.

سرنوشت کشور در اراده و خواست مردم تجلی می‌یابد

مجید مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت:  مردم بیدار و آگاه فراهان امروز با حضور گسترده در انتخابات از آزمون‌ دیگری سربلند بیرون آمده و تلاش دشمنان را نقش بر آب کردند.

وی تصریح کرد: انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و همچنین چهارمین دوره شوراهای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز همزمان با سراسر کشور در صحت و سلامت کامل در حال برگزاری است و همچنان شاهد حضور بی نظیر مردم در پای صندوق‌های أخذ رأی هستیم.

فرماندار فراهان عنوان کرد: اراده و خواست مردم در اداره امور کشور با شرکت آنان در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب نفر اول اجرایی کشور تجلی می‌یابد و به همین علت مردم باید نقش و مشارکت بیشتری در اداره امور کشور با حضور در صحنه انتخابات ایفا کنند.

وی تصریح کرد: با تدابیر اندیشیده شده انتخابات با حضور حداکثری مردم فراهان در حال برگزاری بوده و هیچ مشکلی در برگزاری انتخابات وجود ندارد.

مؤمنی با تأکید بر این‌که مردم بیدار و با بصیرت ایران اسلامی همیشه با حضور به موقع خود در صحنه، توطئه‌ها را خنثی کرده و برنامه‌ریزی‌های دشمنان را علیه نظام اسلامی نقش بر آب کرده‌اند، تأکید کرد: از عموم رأی‌‌دهندگان تقاضا داریم با شناخت کافی به فرد مورد نظر خود رأی دهند و در زمان انتخاب از شایستگی‌ها، توانایی‌ها، اعتقاد و کارایی نامزد مورد نظر اطمینان کسب کنند، چراکه قرار است سرنوشت کشور را به دست منتخب خود بسپارند.

وی گفت: انتخابات ریاست جمهوری ایران هم اینک توسط رسانه‌های مختلف جهان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و این رسانه‌ها به دنبال آن هستند که بدانند ملت ایران در پای صندوق‌های رأی می‌روند یا نه و آیا همچنان از نظام خود حمایت می‌کنند و یا از آن دور شده‌اند.

فرماندار فراهان با تأکید بر لزوم انتخاب رئیس جمهوری با آرای بالا گفت: مشارکت گسترده مردم در صحنه انتخابات و انتخاب رئیس جمهور با آرای بالا علاوه بر اقتدار، عظمت و افزایش ضریب امنیتی کشور، اقتدار رئیس جمهور نیز در اداره امور داخلی و نیز هدایت سیاست خارجی کشور افزایش می‌یابد که این موضوع با حضور آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رأی به نمایش درآمده و خواست همه مردم ایران است.

انتهای پیام/87006/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول