اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-371

حسینی‌نژاد: تاکنون نیمی از واجدان شرایط در مازندران رای دادند

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران گفت: تاکنون یک دوم جمعیت واجدان شرایط رای دادن مازندران در پای صندوق‌های رای برای انتخاب رئیس جمهور، اعضای شورای شهرها و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی حاضر شدند.

حسینی‌نژاد: تاکنون نیمی از واجدان شرایط در مازندران رای دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید عباس حسینی‌ن‍ژاد بعدازظهر امروز در محل کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استانداری مازندران حاضر شد و در جمع خبرنگاران در این ستاد حاضر شد.

وی با اعلام اینکه تاکنون یک دوم جمعیت واجدان شرایط رای دادن مازندران در پای صندوق‌های رای برای انتخاب رئیس جمهور و اعضای شورای اسلامی شهرها و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی حاضر شدند، اظهار داشت: بر اساس گزارش‌ها، شهرستان سوادکوه تنها شهری بود با مشارکت بی‌نظیر مردم روبه رو شد.

حسینی نژاد حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای را پاسخگو بودن به مطالبات به حق رهبری دانست و ادامه داد: همه فعالیت‌های انقلاب اسلامی محصول اراده ملی و هرچه این گونه فعالیت‌ها بیشتر باشد جهت‌گیری انقلاب اسلامی برای رسیدن به هدف بیشتر است.

جانشین ستاد انتخابات استان مازندران با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات یعنی بهره‌مندی از حقی که قانون در اختیار آنان قرار داده است، تصریح کرد: باید از این حقی که سبب مایوس شدن دشمن می‌شود استفاده کرد.

وی افزود: همه مسئولان و مجریان انتخابات تا پایان رای‌گیری در خدمت مردم هستند و مشارکت حداکثری در انتخابات بیانگر وفاداری به نظام و تبعیت از منویات رهبری است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران حضور مردم در انتخابات را نشانگر دفاع از آرمان‌های امام و رهبری است، بیان داشت: مردم با دموکراسی که در کشور انجام می‌شود ثابت کردند که به انقلاب و نظام اسلامی وفادارند.

وی با اعلام اینکه تاکنون دو مورد تخلف به صورت تلفنی از سوی مردم به ما مخابره شد، بیان داشت: ناظران در محل اعلام شده حضور یافتند ولی این تخلف اعلام شده سندیت پیدا نکرد.

حسینی نژاد با اشاره به اینکه اگر تخلفی انجام شود برخورد قانونی صورت می‌گیرد، اظهار داشت: قاضی کشیک در دستگاه قضایی حاضر است تا برخورد جدی و قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/86006/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول