اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی ـ 390

کاندیداهای ریاست جمهوری بر قانون‌مداری خود تاکید دارند

فرماندار سوادکوه با اشاره به برنامه‌ریزی‌های دشمنان برای انتخابات، گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری بر قانون‌مداری خود تاکید دارند.

کاندیداهای ریاست جمهوری بر قانون‌مداری خود تاکید دارند

عزیز باقری در حاشیه بازدید از حوزه شماره یک شهری انتخاباتی پل سفید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به تاکید کاندیداهای ریاست جمهوری درباره اطاعت از قانون، گفت: پاسخ مثبت کاندیداها درباره اطاعت از قانون و دستیابی به اهداف خود از کانال آن، قیدی را برای مردم ایجاد کرد که آنان پاسخگوی به قانون هستند.

فرماندار سوادکوه با اشاره به پیگیری صدا و سیما از کاندیداها در ابتدای ثبت‌نام و حضور هشت کاندیدا و مرحله نهایی حضور شش کاندیدا درباره اطاعت از قانون، تصریح کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری در مراحل مختلف به قانونمداری و پایبندی به آن تاکید کردند.

وی با بیان اینکه تجربه انتخابات سال 88 تلخ بود و حلاوت حضور میلیونی ملت را تلخ کرد و به نظام ضربه زد، یادآور شد: واقعه تلخ سال 88 دارای خیر کثیری بوده است که خطوط را مشخص کرد و بصیرت و وحدت و فرمانبرداری ملت از ولی فقیه را افزایش و دشمنان را ناامید کرد.

رئیس شورای اداری شهرستان سوادکوه با اشاره به تاکید دستگاه‌های جاسوسی دشمنان برای تلاش ایجاد فتنه در قبل از انتخابات، یادآور شد: با یاری الهی و کرامت امام عصر(عج) و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و حمایت امت ولایتمدار، همه نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شد.

انتهای پیام‌/ 86015‌/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول