اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

قانونمداری مهم‌ترین عامل تحقق حماسه سیاسی است

امام جمعه ایلام گفت: قانونمداری و رعایت اخلاق از سوی نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری مهم‌ترین عامل تحقق حماسه سیاسی است.

قانونمداری مهم‌ترین عامل تحقق حماسه سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر ایلام اظهار داشت: با توجه به اهمیت برگزاری انتخابات در کشور باید همه نامزدها و طرفداران آنها قوانین و اخلاق انتخاباتی را در فضای رقابت رعایت کنند و از تخریب و ایجاد فضای اتهام و دشمنی پرهیز کنند.

وی ادامه داد: انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی و تجلی حضور حماسی ملت قهرمان ایران و میراث ماندگار و ارزشمند امام راحل است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: امام راحل آن یار سفر کرده همواره بر حضور حداکثر مردم و تمکین همه نامزدها به قانون و انتخاب فرد اصلح توسط مردم تاکید داشتند.

لطفی تصریح کرد: بنابراین همه باید تلاش کنند انتخاباتی بی‌نظیر و دشمن‌شکن در کشور عزیر ایران تحقق یابد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: دشمنان نظام تمام امکانات تبلیغاتی و رسانه‌ای خود را به کار گرفته‌اند تا حضور مردم در انتخابات کمرنگ باشد.

وی ادامه داد: دشمنان بعد از عدم احراز صلاحیت نامزدهای مورد نظر خود با شعار عدم آزادی در ایران و القای دولتی بودن نامزدها سعی در ناامید کردن مردم و در نهایت عدم حضور حماسی در پای صندوق‌های رای دارند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: اما آحاد مردم با بصیرت ایران حماسی‌ترین و شورانگیزترین انتخابات که خواسته رهبر فرزانه انقلاب است را خلق خواهند کرد.

لطفی تصریح کرد: مردم با بصیرت ایران بار دیگر دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم و پلید خود ناکام خواهند گذاشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: ویژگی‌های نامزد اصلح نیز از دیدگاه رهبری کاملاً مشخص است.

وی ادامه داد: مردم باید به اظهارات نامزدها توجه کنند، داوطلبی که بتواند برای کشور عزت ملی، ایستادگی در مقابل دشمنان و الگو کردن جمهوری اسلامی در چشم مستضعفان جهان تلاش کند برای مردم مورد توجه قرار می‌گیرد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: مقام معظم رهبری درباره رفتار داوطلبان انتخابات در ایام تبلیغات می‌فرمایند بعضی که از پول بیت‌المال یا مشتبه به حرام استفاده می‌کنند نمی‌توانند اعتماد مردم را جلب کنند.

لطفی تصریح کرد: برای انتخاب خوب و درست باید معیارها را شناخت و با مشورت و تفکر و دست یافتن به حجت شرعی نامزد اصلح را انتخاب کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: در حال حاضر مهم‌ترین دغدغه مردم مشکلات اقتصادی و ساماندهی به وضعیت معیشتی مردم است. وظیفه رئیس‌جمهور آینده مهار تورم و گرانی و ایجاد اشتغال و مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی است و این موارد از مطالبات مردم و رهبری از رئیس قوه مجریه است.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور نباید در مسائل اقتصادی نظریه‌پرداز باشد بلکه علاوه بر احاطه کامل بر مبانی اقتصاد در تحقق شعار سال حماسه اقتصادی جدیت کامل داشته باشد و برای پیاده کردن اقتصادی پویا و بالنده تمام توان خود را به کار ببندد.

امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل اشاره کرد و گفت: 14 خرداد سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل و انتخاب حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای به رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: یکی از ترفندهای جدید جریان نفاق و فتنه‌گران و طیف فراریان جبهه مشارکت و اعضای نهضت آزادی و ملی مذهبی‌ها با عنوان امام "آیت‌الله خمینی در برابر آیت‌الله خمینی" توسط ارگان حلقه لندن با مدیریت وزیر ارشاد دوران اصلاحات رویکرد جدید آنها برای مقابله با اندیشه‌های امام است.

انتهای پیام/2246/ط40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول