اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سنندج:

قانون‌مداری مهم‌ترین ویژگی رئیس جمهور اصلح است

امام جمعه موقت سنندج گفت: قانون‌مداری و ولایت‌پذیری مهم‌ترین مؤلفه و ویژگی رئیس جمهور اصلح است.

قانون‌مداری مهم‌ترین ویژگی رئیس جمهور اصلح است

ماموستا محمدامین راستی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در سنندج، برگزاری انتخابات و شرکت مردم در آن را مظهر مردم سالاری دینی در ایران دانست و اظهار کرد: حضور حداکثری و انتخاب اصلح وظیفه و تکلیفی الهی  است که ملت ایران باید در 24 خردادماه جاری با حضور در پای صندوق‌های رأی به بهترین شکل آن را اجرا کنند.

به گفته وی، تشویق و ترغیب برای حضور مردم در انتخابات یک وظیفه عمومی و ملی است و به همین دلیل باید از تمام ظرفیت‌ها برای جلب مشارکت مردم در عرصه استفاده کرد.

امام جمعه موقت سنندج، شرکت حداکثری مردم در انتخابات را زمینه‌ساز افزایش اقتدار و عظمت ایران اسلامی در جهان دانست و بیان داشت: مردم با حضور خود در صحنه ضمن حمایت عمومی از این نظام الهی زمینه را برای افزایش عزت بیشتر نظام اسلامی در عرصه‌های جهانی فراهم می‌کنند.

ماموستا راستی با بیان اینکه در دین اسلام سه اصل لازم است تا احکام الهی جاری شود، اضافه کرد: هدف و انگیزه ارسال و بعثت پیامبران نیز اجرای احکام الهی بر زمین بوده است.

وی عنوان کرد: رهبری، قانون‌گذاری و مجریان قانون سه اصل مهمی هستند که در جاری ساختن احکام الهی نقش تعیین کننده دارند.

امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه مجریان قانون برای جاری کردن احکام الهی در زمین باید ویژگی‌هایی داشته باشند، تصریح کرد: از دیدگاه قرآن مسئولیت‌ها باید تنها به افراد اصلح واگذار شود تا احکام الهی جاری شود.

به گفته ماموستا راستی، در انتخابات پیشرو نیز مردم باید با مشارکت حداکثری در صحنه و انتخاب بهترین فرد زمینه اجرای احکام الهی را در جامعه به بهترین شکل فراهم کنند.

وی، تابع قانون بودن را مهم‌ترین ویژگی یک کاندیدای اصلح عنوان کرد و اذعان داشت: قانون‌مدار بودن رئیس جمهور بدون شک مسیر پیشرفت کشور را در عرصه‌های مختلف فراهم می کند.

امام جمعه موقت سنندج به تلاش‌های گسترده دشمنان برای جلوگیری از مشارکت مردم ایران در انتخابات پیشرو اشاره کرد و ابراز داشت: ملت ایران همیشه گوش به فرمان رهبری بوده و برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن در عرصه حاضر هستند.

ماموستا راستی تصریح کرد: ملت ایران این بار نیز با حضور پورشورشان در انتخابات، دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام و حماسه سیاسی را که مد نظر مقام معظم رهبری است، رقم می‌زنند.

وی در پایان از مردم استان کردستان نیز به عنوان مردمی ولایت‌مدار، انقلابی و همیشه در صحنه نام برد و متذکر شد: مردم شهیدپرور کردستان قطعاً در 24 خرداد ماه‌‌جاری با حضور حداکثری در عرصه انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی و پیشقراول تحقق حماسه سیاسی در ایران اسلامی خواهند بود.

انتهای پیام/79002/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول