اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هیرمند:

شیعه و سنی در نقطه صفر مرزی حماسه آفریدند

فرماندار هیرمند گفت: مردم شیعه و سنی شهرستان هیرمند در نقطه صفر مرزی با لبیک به ندای رهبری، حماسه‌ای جاوید آفریدند.

شیعه و سنی در نقطه صفر مرزی حماسه آفریدند

به گزارش خبرگزاری فارس از هیرمند، سلطانعلی دهمرده ظهر امروز در پای صندوق‌های رأی در شهرستان هیرمند با توجه به اینکه توفان در این شهرستان مرزی شدت داشت و زاویه دید در این نقطه به چند متر کاهش یافت، اظهار داشت: مردم شیعه و سنی هیرمند امروز همپای دیگر ملت ایران در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و به فرد مورد نظرشان رأی دادند.

وی افزود: حضور مردم مرزدار این نقطه از میهن اسلامی در انتخابات 24 خردادماه، حماسه‌ای شدیدتر از توفان امروز در هیرمند خلق کرد.

فرماندار هیرمند بیان داشت: شهرستان هیرمند در  نقطه صفر مرزی قرار دارد و دارای 110 کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان است که به دلیل حضور نیروهای آمریکایی در کشور افغانستان نزدیک‌ترین فاصله را با آنها داریم، مردم هیرمند با حضور گسترده و خروشان خود به آنها ثابت خواهند کرد که آمریکا هیچ غلطی نخواهد کرد.

دهمرده اذعان داشت: در شهرستان هیرمند 820 نفر در حوزه شهری و روستایی کاندید عضویت در شوراهای اسلامی شده‌اند که از این تعداد 783 نفر مرد و بقیه زن هستند.

وی ابراز کرد: در شهر دوست محمد و 158 روستا، انتخابات چهارمین دوره مجلس شورای اسلامی و یازدهمین دوره ریاست جمهوری در حال برگزاری است.

فرماندار هیرمند بیان داشت: 85 شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای جمع‌آوری آرای مردم این منطقه در نظر گرفته شده که هزار و 800 نفر در امر اجرای انتخابات فعالیت دارند.

دهمرده گفت: دشمنان داخلی و خارجی کشورمان تلاش دارند تا انتخابات امروز را زیرسئوال ببرند که برخلاف تصورات دشمنان نظام و انقلاب مردم همیشه در صحنه ایران و به ویژه شهرستان هیرمند با وحدت، اتحاد و همدلی همانند دیگر نقاط کشور در این جشن بزرگ ملی حضور یافتند.

وی در پایان متذکر شد: مردم شیعه و سنی هیرمند با خلق حماسه جاویدان امروز، فصل تازه‌ای از حیات طیبه انقلاب مقدس اسلامی را رقم زدند.

انتهای پیام/75002/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول