اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات کردستان:

هر برگ رای در خلق حماسه سیاسی تاثیرگذار است

رئیس ستاد انتخابات کردستان گفت: هر رای در خلق حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری تاثیرگذار است.

هر برگ رای در خلق حماسه سیاسی تاثیرگذار است

ایرج حسن‌زاده در نخستین ساعات رأی‌گیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: یک‌هزار و 396 شعبه اخذ رای شامل 863 شعبه ثابت و 533 شعبه سیار در استان مستقر شده است.

وی از مردم استان خواست از اولین ساعتی که می‌توانند در محل شعبات اخذ رای مستقر در نقاط مختلف استان حاضر شوند و آرای خود را به دو صندوق ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا واریز کنند.

حسن‌زاده عنوان کرد: از آنجا که در ارتباط با انتخابات شوراهای اسلامی شهر که تعداد زیادی داوطلب شدند برای جلوگیری از ازدحام مردم بهتر است قبل از ورود به محل اخذ رای اسم کاندیداهای مورد نظر خود را یادداشت کنند.

رئیس ستاد انتخابات کردستان خاطرنشان کرد: هر رای در خلق حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری تاثیرگذار است.

حسن‌زاده با بیان اینکه مردم برای رای دادن حتما اصل شناسنامه و شماره ملی را همراه داشته باشند، اظهار داشت: افرادی هم که فاقد کارت ملی هستند با ارائه گواهی تاییدیه از ثبت احوال یا اعلام شماره ملی‌شان می‌توانند رای بدهند.

وی خطاب به نمایندگان فرمانداران در شعبات اخذ رای عنوان کرد: نمایندگان فرمانداران در شعبات اخذ رای همواره به گوش باشند که پیام‌ها و اطلاعیه‌هایی که از وزارت کشور ارسال می‌شود را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه حفاظت از صندوق‌های اخذ رای وظیفه اصلی نیروی انتظامی است، اضافه کرد: ایجاد فضای آرام در شعبات اخذ رای  نیز از وظایف نیروی انتظامی است که انتظار می‌رود همچون دوره‌های گذشته به نحو احسن به این وظیفه خطیر عمل کنند.

رئیس ستاد انتخابات کردستان اعلام کرد: ستاد انتخابات استان از طریق دو شماره 2263807 و 2263836  آماده پاسخگویی به مردم هستند.

حسن‌زاده در پایان این مصاحبه اعلام کرد اطلاعیه شماره دو ستاد انتخابات کشور نیز مبنی بر اینکه در شعبه‌های اخذ رای یک دستگاه رادیو و تلویزیون باید وجود داشته باشد تا دستورالعمل‌های ستاد انتخابات که ابلاغ می‌شود مورد عمل قرار گیرد و اطلاعیه‌هایی که از طریق صدا و سیا پخش می‌شود به منزله دستور کتبی وزارت کشور است، ابلاغ شده است.

انتهای پیام/79003/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول