اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌آباد:

حماسه امروز مردم ایران در تاریخ ماندگار می‌شود

امام جمعه خرم‌آباد گفت: حماسه امروز مردم ایران در تاریخ ماندگار می‌شود.

حماسه امروز مردم ایران در تاریخ ماندگار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد گفت: حضور گسترده و باشکوه مردم در پای صندوق‌های اخذ رای نشانه دلبستگی ملت به نظام و رهبری است.

وی افزود: ملت ایران و مردم لرستان از هر قشری امروز به صحنه انتخابات آمدند، تا با لبیک به ندای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی، خالق یک حماسه سیاسی باشند.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه امروز دشمنان نظام روسیاه شدند، گفت: امروز مردم به صحنه آمدند، تا خواسته مقام معظم رهبری مبنی بر خلق حماسه سیاسی را تحقق و پایه‌های جمهوری اسلامی را تحقق بخشند.

وی با اشاره به اینکه امروز مردم با حضور خود وفاداری خود به نظام و رهبری را اعلام کردند، تصریح کرد: حضور جوانان و رای اولی‌ها در روز 24 خرداد بسیار چشمگیر بود و بسیاری از این جوانان دلیل حضور خود در عرصه انتخابات را عشق به رهبری و کشور اسلامی عنوان کرده‌اند.

میرعمادی گفت: باید در برابر ملت سر تعظیم فرود بیاوریم و نامزدها و طرفداران آن‌ها بدانند که این عرصه بازنده ندارد، بلکه پیروز این میدان همه مردم ایران هستند و نامزدها و طرفداران آنان نقش مهمی در حضور مردم در صحنه داشتند.

وی تصریح کرد: افرادی که در انتخابات حائز اکثریت آرا نمی‌شوند، احساس خسارت نکنند و افرادی که انتخاب می‌شوند، باید به ایجاد یک فضای رفاقتی به جای رقابت در پیشبرد اهداف نظام و حل مشکلات مردم گام بردارند.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه مردم وفادار لرستان بسیار مشتاقانه از ساعات نخستین رای‌گیری در پای صندوق‌ها حاضر شدند، تا نخستین نفر در خلق حماسه سیاسی باشند، گفت: امروز همه آمدند، تا بار دیگر به جهانیان بگویند ملت ایران با حضور همیشگی در صحنه سرنوشت خود را رقم می‌زنند.

حجت‌الاسلام میرعمادی تصریح کرد: حضور عظیم و میلیونی مردم ایران در روز انتخابات دشمنان اسلام و انقلاب را مایوس و خبرگزاری‌های خارجی را مجبور به انعکاس گوشه‌ای از این حضور و شوق شادابی ملت ایران کرده است.

انتهای پیام/2304/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول