اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

مردم غیور آذربایجان غربی حماسه‌ای دیگر آفریدند

مردم غیور آذربایجان غربی در حال خلق حماسه‌ای از حضور در تاریخ زرین انقلاب اسلامی ایران هستند.

مردم غیور آذربایجان غربی حماسه‌ای دیگر آفریدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مردم شهرستان‌های آذربایجان غربی از همان ساعات آغاز رای‌گیری و حتی قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در شعبات اخذ رای حاضر شده و دوشادوش یکدیگر به ادای تکلیف ملی و الهی خود روی آورده‌اند.

آذربایجانی‌های با فرهنگ، غیور، انقلابی و مرزدار بار دیگر به صحنه آمده‌اند تا وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته و یک بار دیگر به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای لبیک بگویند.

حضور بی‌سابقه مردم در پای صندوق‌های رای بیانگر عشق به رهبری و نظام مقدس اسلامی است و این حضور چشمگیر مردم در پای صندوق‌های رای موجبات اقتدار بیش از پیش نظام و سربلندی ملت ایران را در برابر همه ملل جهان به نمایش می‌گذارد.

مردم در صف‌های انتخاباتی با چهر‌ه‌هایی بشاش حضور داشته و با متانت و صبوری در حال گذران این آزمایش الهی هستند و برخی نیز با وجود ادای سریع این تکلیف بزرگ در حال پیگیری برای یافتن شعبات خلوت‌تر هستند.

حضور مردم در پای صندوق‌های رای بیانگر این است که مردم پای نظام و همچنان مطیع فرمایشات مقام معظم رهبری هستند.

شرکت در انتخابات وظیفه دینی هر شهروند است و مردم استان آذربایجان غربی که همواره در صحنه حضور داشته‌اند با حضور موثر و بصیرت کامل علاوه بر حضور در این انتخابات فرد اصلح‌ را برای ساختن ایرانی آباد و سرافراز انتخاب می‌کنند.

شهرستان‌های آذربایجان غربی که از شناخت و آگاهی‌ سیاسی بالایی برخوردارند، در تمام عرصه‌های سیاسی و علمی حضور داشتند و خواهند داشت.

در انتخابات امروز مردم این خطه با تمام اقشار مختلف اعم از شیعه و سنی حضوری پرشور داشته و با لبیک گفتن به دستور مقام معظم رهبری دشمنان را زمین‌گیر می‌‌کنند.

همه ملت ایران بسیجی هستند

جوادی شهروند 65 ساله ارومیه‌ای، اظهار داشت: ما ملت ایران همگی بسیجی هستیم و تا پای جان از ارزش‌ها و مقدسات جمهوری اسلامی ایران پاسداری می‌کنیم.

وی افزود: ما به آرمان‌های امام خمینی (ره) و خون شهیدان وفادار هستیم همچنان که در این 34 سال از این آرمان‌ها دفاع کرده‌ایم.

جوادی تصریح کرد: امروز ما به دستور مقام معظم رهبری لبیک گفته و با حضور گسترده خود می‌خواهیم دشمنان را از فکر دست درازی به میهن عزیزمان باز داریم.

وی در انتها شعار «آذربایجان اویاخ دی/ انقلابا دایاخ دی» را با صدای بلند سر داد.

ایرانی هیچ وقت کم نمی‌آورد

م. همتی جوان 23 ساله ارومیه‌ای، اظهار داشت: ما از مدت‌ها برای شرکت در انتخابات روز 24 خرداد لحظه شماری می‌کردیم تا به جهانیان بفهمانیم ما همیشه در صحنه هستیم.

این جوان گفت: ما با حضور خود در پای صندوق‌های رای به جهانیان و به خصوص استکبار جهانی نشان می‌دهیم که ایرانی هیچ وقت کم نمی‌آورد و همیشه برای دفع توطئه‌های دشمنان مطیع رهبر انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای است.

وی تصریح کرد: تحریم‌ها اراده ملت ایران را برای شرکت در انتخابات دو چندان کرده تا به دشمنان بفهمانیم ما تحریم‌ها را زیر پا می‌گذاریم و استکبار جهانی راهی جز تسلیم در برابر همت و اراده ملت ایران ندارد.

مردم بار دیگر از ارزش‌های انقلابی خود دفاع کردند

نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم بار دیگر از ارزش‌های انقلابی خود دفاع کردند.

حجت‌الاسلام روح‌الله بیگی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به حرکت‌ها در بعد کلان، شور و شوق خاصی برای انتخابات در مردم وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات به وسیله مردم حضور پررنگ و پرشور به خود گرفته، خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند انتخابات ایران همواره سالم و مطمئن برگزار شده و می‌شود.

بیگی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب برای تفرقه و حضور نیافتن مردم در انتخابات بسیار تلاش کردند ولی مردم ایران اسلامی با حضور گسترده در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری دشمنان و بدخواهان را مأیوس کردند.

وی تصریح کرد: شرکت گسترده مردم در انتخابات امروز علاوه بر تجدید عهد دوباره با آرمان‌های امام خمینی (ره)، نشانه تبعیت مردم از ولی فقیه و پاسداری از خون شهدا و ارزش‌های نظام اسلامی است.

بیگی اعلام کرد: امروز ملت ایران با هوشیاری تمام و حضور باشکوه خود در انتخابات بار دیگر دشمنان را مایوس کردند.

وی اظهار داشت: رئیس جمهور آینده باید با تمام وجود توجه داشته باشد که مسئولیت‌ها از دیدگاه اسلام امانت‌های خداوند و مردم هستند که بر عهده مسئولان گذاشته می‌شود.

حضور مردم در انتخابات معیار سنجش اقتدار حکومت است

امام جمعه میاندوآب گفت: حضور مردم در انتخابات معیار سنجش اقتدار حکومت است.

حجت‌الاسلام محمد جواد قهرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: حضور میلیونی مردم در پای صندوق‌های رای سبب ارتقای اعتبار نظام اسلامی در دنیا شده و عزت آن را بار دیگر بر همگان ثابت کرد.

قهرمانی افزود: امروز مردم رشید ایران با آگاهی در پای صندوق رای حضور دارند و در صدد این هستند که نام بلند آوازه ایران را بار دیگر بر زبان جهانیان جاری کنند.

قهرمانی عنوان داشت: امروز ما از رئیس جمهور آینده می‌خواهیم که در جهان راه شهدا و امام خمینی (ره) را دنبال کند و همراه و مطیع ولی‌امرمسلمین جهان، مقام معظم رهبری باشد و بتواند در عرصه‌های بین‌المللی انسانی متواضع و خاضع بوده و در عین حال مقتدر، توانمند، مدیر و مدبر باشد.

وی افزود: باید کسی انتخاب شود که مجموعه نیروهای کشور را به سمت و سوی سعادت هدایت کرده و بتواند همه نیروها را در راستای اهتزاز پرچم ایران، شکوفایی نظام اسلامی و خدمت رسانی به ملت سرفراز ایران اسلامی هماهنگ کرده و مقتدرانه عمل کند.

امام جمعه میاندوآب تصریح کرد: امروز ملت ایران با عزت و افتخار اسلامی در مسیر استقلال و آزادگی حرکت می‌کنند.

تمام تلاش دشمنان این است که مردم را از شرکت در انتخابات ناامید کنند ولی این مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نظام جمهوری اسلامی را واکسینه کرده و مصونیت و اقتدار برای کشور ایران اسلامی ایجاد می‌کند که زمینه دست‌درازی دشمنان به جمهوری اسلامی ایران را کم می‌کند.

انتهای پیام/61009/ش40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول