اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از حماسه حضور گچسارانی‌ها

قلب نفتی ایران با خلق حماسه سیاسی می‌تپد+تصاویر

گچساران؛ قلب نفتی ایران با حضور و حماسه سیاسی مردم ولایت‌مدار این شهرستان برای خلق حماسه سیاسی به تپش افتاده است.

قلب نفتی ایران با خلق حماسه سیاسی می‌تپد+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، در همان نخستین ساعات آغاز زمان رأی‌گیری مردم همیشه در صحنه قلب نفتی ایران با حضور در پای صندوق‌های رأی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفته و در حال رقم زدن حماسه بزرگ سیاسی هستند.

حضور اقشار مختلف مردم جوانان، زنان، مردان و زنان و مردان سالخورده‌ای که با کمک فرزندان خود را به پای صندوق‌های رأی رسانده‌اند؛ نشان از درک، بصیرت و آگاهی جامعه ولایت‌مدار گچساران است.

در همین راستا با حضور در برخی حوزه‌های اخذ رأی به سراغ مردم رفتیم.

ساسان هوشمندی 35 ساله در حالی که لبخند به لب دارد به خبرنگار فارس می‌گوید: لطفا اخبار و تصاویر این حماسه و حضور پر شور را به دنیا مخابره کنید تا دشمنان نظام اسلامی و ملت ما بدانند شاید تحریم‌ها آنها بر اوضاع اقتصادی ما بی‌تأثیر نبوده است اما این تحریم‌ها هیچ خللی در ولایت‌ دوستی و عشق به نظام جمهوری اسلامی ایران نداشته است.

وی با نشان دادن انگشت خود افزود: هر کدام از این انگشت‌های آغشته به رنگ ما تیری زهرآلود بر قلب دشمنان خارجی و فریب‌خوردگان داخلی است و می‌خواهم از همین جا به همه دنیا اعلام کنم که تا نفس  در جان دارم از فرمایشات رهبرم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اطاعت خواهم کرد.

رضا افشین‌پور نیز با نشان دادن انگشت خود به خبرنگار فارس می‌گوید: همیشه اخبار فارس را دنبال می‌کنم و با این رسانه لینک هستم؛ دوست دارم تصویر و پیام مرا در این رسانه ولایی منتشر کنید.

وی می‌گوید: با همه مشکلات و موانعی که دشمنان نظام برای مردم و دولت ایران اسلامی ایجاد کرده‌اند؛ مطمئن باشید هیچ‌گاه از ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست بر نخواهم داشت.

افشین‌پور تأکید می‌کند: امروز به مسجد صاحب‌الزمان آمده‌ام و رأی خود را با صلوات بر محمد(ص) و به نیت پیروزی اسلام، انقلاب اسلامی و مردم صبور و همیشه در صحنه ایران اسلامی به صندوق انداختم.

پیرمرد نابینایی که به همراه همسر خود به حوزه انتخاباتی مسجد صاحب‌الزمان گچساران آمده‌اند، به خبرنگاران می‌گوید: حیف شد من رأی خود را به صندوق انداختم اما در آن لحظه هیچ خبرنگاری نبود که صحنه را به تصویر بکشد.

وی ادامه می‌دهد: تا جایی که یاد دارم در تمامی انتخاباتی که در نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار شده است؛ شرکت کرده‌ام و این بار نیز به خاطر خشنودی قلب امام زمان(عج)، رهبر انقلاب اسلامی ایران، شهدا و خانواده‌های معظم آنها پای صندوق رأی آمدم و رأی خود را به صندوق انداختم.

همسر این پیرمرد نیز می‌گوید: همیشه به عشق امام راحل و مقام معظم رهبری در انتخابات شرکت کرده‌ایم و این بار نیز شنیده‌ایم که رهبر انقلاب بر حضور مردم در صحنه تأکید داشته‌اند که انجام وظیفه کردیم.

علی رجبی بازرس شعبه مسجد صاحب‌الزمان در گفت‌و‌گو با فارس می‌گوید: امروز صبح استقبال بی‌نظیر مردم در پای صندوق‌های رأی همه ما را غافلگیر کرد.

وی ادامه می‌دهد: تا کنون هیچ ‌گونه مشکل و یا تخلفی در این حوزه صورت نگرفته است و امیدوارم با پایان انتخابات حماسه مورد نظر رهبری خلق شود.

رجبی در حالی که رأی خود را به صندوق می‌انداخت، گفت: شک نکنید که پیروز اصلی این میدان و همایش بزرگ مردم و مسئولان هستند و تنها شکست خورده این انتخابات نیز دشمنان نظام خواهند بود.

انتهای پیام/82001/ش40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول