اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

حضور شهروندان کوهبنان‌ در شعبه‌های اخذ رأی چشمگیر است

فرماندار کوهبنان گفت: حضور شهروندان کوهبنانی در شعبه‌های انتخاباتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ‌چشمگیر است.

حضور شهروندان کوهبنان‌ در شعبه‌های اخذ رأی چشمگیر است

منصور متقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: با توجه به گذشت حدود هفت ساعت از انتخابات مردم شهرستان کوهبنان نیز همانند سایر مردم نقاط مختلف استان کرمان حضور بسیار پرشور و گسترده‌ای در پای صندوق‌های رأی دارند که این بصیرت و حضور در صحنه برای دفاع از آرمان‌های بلند حضرت امام و شهیدان سرافراز و تجدید با ولایت و رهبری نظام ستودنی و قابل تقدیر است.

وی افزود: حدود 500 نفر از عوامل اجرایی، اعضای هیئت‌های نظارت، بازرسی انتخابات و مأموران نظامی و انتظامی، مسئولیت برقراری آرامش و اجرای انتخابات را به صورت مستقیم و غیر‌مستقیم ‌در شهرستان کوهبنان به عهده دارند و مردم نیز از ساعت‌های اولیه روز در شعبه‌ها حضور پیدا کردند.

متقی تصریح کرد: تا این لحظه تقریبا تعداد کثیری از مردم شهرستان کوهبنان با حضور در شعبه‌های اخذ رأی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ‌رأی خود را به صندوق‌ها انداخته‌اند که امیدواریم تمام‌ شهروندان ‌کوهبنانی تا پایان وقت تعیین شده در انتخابات حضور یابند و با توجه به سخنان و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب بهترین و قوی‌ترین نیروهای اجرایی را برای پست ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب کنند. 

وی ابراز داشت: هیچ‌گونه تخلفی تاکنون در شهرستان کوهبنان در زمینه برگزاری انتخابات صورت نگرفته و همه مسئولان با اتحاد و انسجام مشغول برگزاری انتخابات هستند.

فرماندار کوهبنان ابراز داشت: با توجه به اینکه از 24 ساعت مانده به انتخابات تبلیغات کاندیداها متوقف شده، اما رادیوهای وابسته به قدرت‌ها‌ی پوشالی و دشمنان قسم خورده همچنان با تبلیغات مسموم خود بر طبل عدم حضور مردم در انتخابات می‌کوبند و سعی دارند به هر طریق ممکن از حضور مردم در کنار صندوق‌های رأی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/80012/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول