اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی

مردم محلات بار دیگر از آرمان‌های انقلاب پاسداری کردند

مردم همیشه در صحنه محلات همانند گذشته با حضور در انتخابات یک بار دیگر از آرمان‌های انقلاب پاسداری کردند.

مردم محلات بار دیگر از آرمان‌های انقلاب پاسداری کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، همزمان با سراسر کشور مردم همیشه در صحنه شهرستان محلات در شعبات أخذ رأی حضور یافته و رأی خود را به صندوق‌ها انداختند.

یکی از رأی دهندگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: حضور در انتخابات یک وظیفه ملی است و همه مردم باید در این انتخابات شرکت کنند.

آرش اشتری گفت: مردم امروز به صحنه ‌آمده‌اند تا بصیرت انقلابی و اسلامی خود را به رخ دشمنان بکشند و  ثابت کنند برای کشور خود ارزش قائل هستند.

یکی دیگر از شهروندان محلاتی نیز افزود: مردم در طول 34 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی همیشه با حضور در برهه‌های حساس به خوبی نقش‌آفرینی کرده‌اند و امروز نیز این نقش‌آفرینی را با خلق حماسه سیاسی بار دیگر به جهانیان ثابت خواهند کرد.

الهه طاهری افزود: ما آمده‌ایم که ولایتمداری و عشق به میهن و نظام را به منصه ظهور رسانده و اجازه ندهیم دیگران برای کشور ما تصمیم‌ بگیرند.

پیرمرد سالخورده محلاتی نیز گفت: مردم ایران همیشه به وظیفه خود به خوبی عمل کرده‌اند و از فردا نامزدها هستند که باید به تمامی وعده‌ها و قول‌های خود عمل کنند.

میرزایی ادامه داد: مردم وظیفه خود را در قبال انقلاب اسلامی، شهدا و ولایت فقیه به خوبی می‌دانند و امروز آمده‌اند که به وظیفه خود عمل کنند.

یکی از ورزشکاران این شهرستان نیز خاطرنشان کرد: ما آمده‌ایم با رأی خود نشان دهیم تبلیغات و توطئه‌های دروغین دشمنان نظام هیچ وقت نمی‌تواند ملت را از اراده و عزم آهنین خود برای پایبندی به آرمان‌های والای نظام دور سازد.

حسین علیدادی افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات باعث ایجاد پشتوانه و دلگرمی برای رئیس جمهور آینده خواهد شد.

وی تصریح کرد: ملت به خوبی می‌دانند هرقدر این حضور پرشورتر و گسترده‌تر باشد علاوه بر این‌که باعث دلگرمی بیشتر دولتمردان را فراهم می‌کند، سبب ایجاد رعب و وحشت در میان دشمنان نظام می‌شود.

گفتنی است، 43 شعبه أخذ رأی در شهرستان محلات جمع‌آوری آرای مردمی را بر عهده دارند که در این 43 شعبه 90 صندوق برای جمع‌آوری آرای مردمی در نظر گرفته شده که در 47 صندوق آرای شوراها و 43 صندوق آرای ریاست جمهوری ریخته خواهد شد.

انتهای پیام/87001/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول