اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گلپایگان تاکید کرد

حضور بی سابقه مردم در پای صندوق‌های رای

فرماندار گلپایگان گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای نسبت به دوره های قبل چشمگیر است.

حضور بی سابقه مردم در پای صندوق‌های رای

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، محسن حسین میرزایی پس از انداختن رای خود در صندوق هنرستان شهید خوشنویسان شهر گلپایگان به حضور پرشور مردم در روز حماسه سیاسی اشاره کرد و اظهار کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و نشاط و حضور حداکثری مردم شهرستان گلپایگان از مدت‌ها قبل در شهرستان اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه ستاد انتخابات شهرستان از سه ماه قبل فعالیت خود را آغاز کرده بود، تصریح کرد: امروز شاهد حضورگسترده مردم پیر و جوان، زن و مرد در پای صندوق‌های رای هستیم.

فرماندار گلپایگان با اشاره به اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رای نسبت به دوره‌های قبل بی سابقه است، تاکید کرد: مردم با بصیرت و ولایی شهرستان با حضور در پای صندوق‌های رای بار دیگر به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند و در سال حماسه سیاسی برگ حماسه‌ای شگرف آفریدند.

وی حضور مردم در پای صندوق‌های رای را امید آفرین برای دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد و گفت: این حضور با شکوه مردم برای دشمنان نظام موجب یاس و ناامیدی خواهد بود.

*59 هزار گلپایگانی واجد شرایط رای دادن هستند

میرزایی واجدین شرایط رای دهی را در شهرستان گلپایگان 59هزار نفر اعلام کرد و افزود: یک هزار و 552 نفر در شهرستان گلپایگان رای اولی هستند و برای نخستین بار با حضور در پای صندوق‌های رای در سرنوشت کشورشان مشارکت می‌کنند.

وی بیان کرد: 89 شعبه اخد رای در گلپایگان فعال است که 43 شعبه در شهر و بقیه در روستاها پیش‌بینی شده است.

فرماندار گلپایگان تاکید کرد: چهار شعبه سیار در سطح شهرستان و 12 شعبه ویژه بانوان در گلپایگان برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/63014/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول