اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

اقتدار نظام برای جهانیان آشکار شد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران دشمنان را از اهداف منفعت‌طلبانه و استکباری خود دلسرد و اقتدار نظام مردمی جمهوری اسلامی را برای جهانیان آشکار کردند.

اقتدار نظام برای جهانیان آشکار شد

روح‌الله بیگی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اقشار مختلف مردم استان آذربایجان غربی با حضور آگاهانه و پرشور خود در انتخابات، دشمنان را از اهداف منفعت‌طلبانه و استکباری خود دلسرد و اقتدار نظام مردمی جمهوری اسلامی را برای جهانیان آشکار می‌کنند.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ انقلاب مردم آگاه و فهیم ایران هیچ وقت نسبت به ترفندهای دشمنان غفلت نکرده‌ و همواره به کمک آگاهی و شعور سیاسی خود در صحنه‌های مهم سرنوشت‌ساز شرکت و دشمنان را ناامید کرده‌اند، اضافه کرد: مردم وفادار به‌ انقلاب امروز برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی رقم می‌زنند.

بیگی خاطرنشان کرد: شرکت گسترده مردم در انتخابات امروز علاوه بر تجدید عهد دوباره با آرمان‌های امام خمینی (ره)، نشانه تبعیت مردم از ولی‌فقیه و پاسداری از خون شهدا و ارزش‌های نظام اسلامی است.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کرد و عنوان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند: نخست دشمنان می‌خواهند انتخابات انجام نشود ثانیا اگر نتوانستند به هدف خود برسند سعی می‌کنند تا انتخابات پرشور نباشد و در صورت پرشوری نیز فردی انتخاب شود که منتخب آن‌ها است.

بیگی تصریح کرد: امروز ملت ایران با هوشیاری تمام و حضور باشکوه در انتخابات بار دیگر دشمنان را مایوس می‌کنند.

انتهای پیام/61009/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول