اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان البرز:

حضور مردم در انتخابات مثال‌زدنی است

رئیس ستاد انتخابات استان البرز با اشاره به میزان مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای تا این لحظه گفت: پیش‌بینی ما این است که حضور مردم در این دوره نیز دشمن‌شکن و مثال‌زدنی باشد.

حضور مردم در انتخابات مثال‌زدنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رئیس ستاد انتخابات دقایقی قبل طی بازدیدی از بخش‌های مختلف ستاد انتخابات این استان اظهار داشت: از صبح امروز مردم در شعب اخذ رای حضور یافته و مشارکت مطلوبی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا داشته‌اند.

وی تصریح کرد: این پیش‌بینی بر اساس تعداد تعرفه‌های مصرف شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز با اشاره به تجارب ادوار گذشته انتخابات گفت: تجربه نشان می‌دهد که عموم مردم بعدازظهر اقدام به حضور در شعب مختلف می‌کنند و با توجه به اینکه در آن زمان میزان مشارکت افزایش یافته و شاهد تجمع واجدین شرایط اخذ رای در پای صندوق‌ها هستیم، از مردم می‌خواهیم که زودتر اقدام به شرکت در انتخابات کنند.

* به همراه داشتن کد ملی و شناسنامه الزامی است

رجبی همچنین با اشاره به قانون انتخابات گفت: واجدین شرایط حق رای افراد بالای 18 سال تمام هستند و بر اساس قانون باید هر فرد شناسنامه و کارت ملی خود را برای شرکت در انتخابات همراه داشته باشد.

وی متذکر شد: به همراه داشتن اصل شناسنامه الزامی است،‌ اما کسانی که فاقد کارت ملی هستند، به همراه داشتن کد ملی برای شرکت در انتخابات کفایت می‌کند.

* انتخابات در امنیت کاملی در حال برگزاری است

معاون استاندار البرز در ادامه با اشاره به مطلوب بودن فضای انتخابات در این استان اظهار داشت: با تلاش‌های انجام شده از سوی نهادهای انتظامی و امنیتی، هیچ مشکلی در استان البرز تا این لحظه گزارش نشده و انتخابات در سلامت و امنیت کامل در حال برگزاری است.

رجبی افزود: از صبح امروز تمام کارهای مربوط به انتخابات از سوی کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات در البرز رصد می‌شود و به فضل الهی امروز بار دیگر مردم ولایی ما در این استان به وظیفه ملی و تکلیف دینی خود عمل خواهند کرد.

وی در پایان تاکید کرد: امروز برگ زرین دیگری در کارنامه افتخارات البرزی‌ها ثبت خواهد شد و دشمنان اسلام و انقلاب با مشاهده مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای بار دیگر مایوس و سرافکنده می‌شوند.

انتهای پیام/230/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول