اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات همدان:

32 هزار نفر مجری برگزاری انتخابات در همدان هستند

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: 32 هزار نفر مجری برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین میان دوره ای مجلس تویسرکان هستند.

32 هزار نفر مجری برگزاری انتخابات در همدان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان، علیرضا قاسمی فرزاد اظهار داشت: یک هزار و 416 شعبه اخذ رای در سراسر استان کار جمع آوری آرای مردم در انتخابات 24 خرداد ماه را بر عهده دارند که از این تعداد 541 شعبه شهری و 875 شعبه روستایی است.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه در استان سه انتخابات مهم برگزار می‌شود که شامل انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و میان‌دوره ای مجلس تویسرکان است، بنابراین حضور حداکثری مردم در انتخابات و سرنوشت کشور بسیار مهم است.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان از مردم خواست تا علاوه بر حضور باشکوه و گسترده خود در پای صندوق‌های رای در 24 خرداد ماه و خلق یک حماسه بزرگ سیاسی، فرد اصلح و شایسته را انتخاب کنند.

وی در خصوص شرایط رای دادن افراد واجد شرایط نیز گفت: تمام متولدین 24 خرداد ماه سال 74 و ماقبل آن واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند که افراد واجد شرایط می‌توانند با دردست داشتن مدارک لازم از جمله شناسنامه عکس‌دار و کارت ملی نسبت به رای دادن اقدام کنند.

قاسمی‌فرزاد از واجدین شرایط رای دادن در انتخابات 24 خرداد خواست نامزدهای مورد نظر خود را برای رای دادن از قبل انتخاب و شناسایی کنند.

انتهای پیام/89002/ژ1001  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول