اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت چابهار:

راه سعادت کشور همین حضور مردمی است

امام جمعه موقت چابهار گفت: راه سعادت کشور ایران، حضورهای حماسی ملت ایران در عرصه‌های مختلف است.

راه سعادت کشور همین حضور مردمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، حجت‌الاسلام سید جعفر احمدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان چابهار اظهار داشت: روز پاسدار و روز جانباز را به همه پاسداران و جانبازان تبریک و تهنیت می‌گوییم.

وی افزود: ملت ایران و به ویژه مردم شیعه و سنی چابهار امروز در پای صندوق‌های رای با توجه به فرمایشات رهبری، حماسه‌ای بی‌نظیر خلق کردند که چشم جهانیان را خیره ساخت.

خطیب جمعه موقت چابهار ادامه داد: حضور میلیونی مردم ایران در حماسه جاویدان امروز بار دیگر بر دفتر افتخارات ایران اسلامی افزود.

احمدی یادآور شد: امروز کسانی که نمی‌خواستند ملت ایران پای صندوق‌های رای حاضر شوند، نتیجه معکوسی از این تبلیغات منفی و سوء خود گرفتند و دیدند که ملت آزاده ایران چگونه با شور و نشاط بی‌نظیر ندای رهبری را لبیک و انتخاباتی بی‌بدیل را انجام دادند.حضور و مشارکت گسترده مردم در جای جای ایران اسلامی، حماسه سیاسی که مد نظر حضرت آقا بود، محقق شد و بار دیگر کشور راه سعادت خود را در همین حضور مردم خواهد یافت.

امام جمعه موقت چابهار گفت: در روز جانباز به نمایندگی مقام معظم رهبری که فرمودند از خانواده جانبازان دیدار کنید و از آنها تجلیل شود، به حضور خانواده جانبازان عزیز شهرستان چابهار رفته و ادای وظیفه شد.

احمدی اذعان داشت: از تمامی مردم انقلابی و علاقه‌مند به نظام و رهبری به خاطر حضور حماسی امروز آنها در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها کمال تشکر و قدردانی را داریم.

وی افزود: مردم چابهار با وجود شرایط بسیار گرم هوا، باز هم مانعی برای حضور آنها در پای صندوق‌های رای ایجاد نشد و با گرمی و نشاط زیاد به فرد اصلح و مورد انتخاب خود رای دادند.

انتهای پیام/75002/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول