اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس عنوان کرد

برنامه چند ماهه ایادی استکبار برای تخریب انتخابات

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: ایادی استکبار در آمریکا و اروپا از چند ماه گذشته با خصومت با جمهوری اسلامی ایران به قصد کمرنگ جلوه دادن انتخابات به فعالیت پرداختند.

برنامه چند ماهه ایادی استکبار برای تخریب انتخابات

احمد سالک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به حماسه پرشور مردم در پای صندوق‌های رای گیری اظهار کرد: با شایعه پراکنی‌های رسانه‌های غربی که توسط ایادی استکبار از جمله آمریکا و اروپا چند ماهی است اوج گرفته، قصد کم رنگ جلوه دادن انتخابات در ایران را داشتند که خوشبختانه امروز با حضور پرشورتر از همیشه مردم همیشه در صحنه ایران مشتی بر دهان آن یاوه گویان زده شد.

وی ادامه داد: 35 سال است آمریکا و اروپا با استفاده از تکنولوژی روز دنیا قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی را دارند که مردم با استعانت از دین مبین اسلام و ولایت فقیه با حضور پرشور در صحنه‌های سیاسی مکر آن حیله گران را پاسخ دادند و نگذاشتند خدشه‌ای به نظام جمهوری اسلامی ایران وارد شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با تاکید بر اینکه برگزاری انتخابات هم‌زمان ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا دارای محسناتی بوده است، افزود: از محسنات انتخابات هم‌زمان پایین آوردن هزینه برگزاری انتخابات در کشور بود همچنین ایجاد انگیزه برای حضور در پای صندوق‌های رای گیری از دیگر خصوصیات مثبت این دوره از انتخابات بود.

وی در پایان صحت خود تصریح کرد: در ارتباط با مشکل قانونی شوراها برای حضور در جلسات شورا که مقرر است از شهریور ماه صورت گیرد، مجلس مصوبه ای برای حل این مشکل گذراند تا آن را حل کند.

انتهای پیام/63015/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول