اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دیلم خبر داد

حضور گسترده دریادلان خلیج فارس پای صندوق‌های اخذ رای

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دیلم گفت: همگام با سراسر استان و کشور انتخابات در دیلم را راس ساعت هشت صبح آغاز کرده‌ایم و شاهد حضور گسترده و پرشور مردم غیور و ولایتمدار بودیم.

حضور گسترده دریادلان خلیج فارس پای صندوق‌های اخذ رای

عبدالحسین گرشاسبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: به نظر می‌رسد نسبت به انتخابات گذشته حضور مردم بی‌نظیر باشد و حضور پر شور و شعور مردم با توجه به گرمی هوا و وضعیتی که با توجه به شرایط آب و هوایی داریم بی‌نظیر است.

وی بیان کرد: خداوند را شاکریم که رهبری بزرگ به ما داده است که مردم ولایتمدار دیلم گوش به مقام معظم رهبری حضور پررنگ خود را با مشت گره کرده به جهانیان نشان داده‌اند.

معاون فرماندار دیلم تاکید کرد: مردم با حضور خود پای صندوق‌های اخذ رای انقلاب خود را بیمه کرده‌اند و ان‌شاالله برگ زرین دیگری در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایجاد شود.

گرشاسبی بیان داشت: با توجه به بازدیدهای صورت گرفته از شعب اخذ رای، حضور مردم دیلم پای صندوق اخذ رای بی‌نظیر بوده است، مردم دنباله‌روی ولایت هستند که با هدف ساختن حماسه‌ای دیگر در این مسیر گام برداشته‌اند.

وی ادامه داد: انتخابات به مدت 10 ساعت است و با توجه به اعلامیه‌های ستاد انتخابات کشور و حضور مردم احتمال تمدید انتخابات وجود دارد.

انتهای پیام/66006/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول