اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی ـ 350

شهر هزار سنگر صحنه بروز حماسه سیاسی

فرماندار آمل با تاکید اینکه صف‌های رای‌گیری در شهر آمل یک بار دیگر از این شهر، شهر هزار سنگر ساخته است، گفت: حضور مردم در آمل مثال‌زدنی است.

شهر هزار سنگر صحنه بروز حماسه سیاسی

یدالله اکبرزاده ظهر امروز در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای در شهر آمل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه همه در جهت تسهیل و روان‌سازی انتخابات در شهرستان تلاش می‌کنیم، اظهار داشت: 815 صندوق در کل حوزه شهرستان آمل آرای مردم آمل را در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا جمع‌آوری می‌کنند.

وی با اعلام اینکه 384 شعبه برای انتخابات ریاست جمهوری و 374 برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای آمل تعبیه شده است، یادآور شد: در مجموع 758 شعبه اخذ رای در شهرستان آمل آرای واجدین شرایط را جمع‌آوری می‌‌کند.

اکبرزاده با اشاره به اینکه 233هزار و 543هزار نفر از مردم شهرستان آمل در انتخابات شرکت می‌کنند، تصریح کرد: از این تعداد بیش از 142هزار نفر شهری و 91هزار و 435 نفر روستایی هستند.

وی با بیان اینکه 4 هزار رای اولی امروز آرای خود را به صندوق‌های اخذ رای می‌ریزند، گفت: تمامی مقدمات برای اخذ رای در شعب‌های شهری و روستایی آمده شده است و گزارشات از استقبال مردمی از این انتخابات دارد.

اکبرزاده با اعلام اینکه حضور پرشور مردم در شعب اخذ رای از اوایل صبح امروز گزارش شده است، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود در سالی که به نام حماسه سیاسی مزین شده است حضور پرشور مردم را در این انتخابات شاهد باشیم.

انتهای‌ پیام/‌86011/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول