اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه حضور در سرزمین ولایت-406

قاضی‌زاده: تاکنون هیچ تخلفی گزارش نشده است

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خراسان‌رضوی، تأکید کرد: تا این لحظه هیچ گزارش تخلفی در بحث انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام نشده است.

قاضی‌زاده: تاکنون هیچ تخلفی گزارش نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امیرحسین قاضی‌زاده در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استانداری خراسان‌رضوی اظهار کرد: با توجه به اینکه مردم باید 25 اسم را وارد برگه تعرفه خود کنند از آنها خواستاریم که حوصله کرده و اسامی را به دلیل تشابهات زیاد اسمی، به صورت کامل وارد کنند.

وی افزود: هیئت نظارت بر شوراهای اسلامی شهر و روستا در این دوره در راستای مشارکت بیشتر مردم تا توانسته در بحث صلاحیت‌ها بسیار آسان برخورد کردیم بنابراین شاهدیم که بسیاری از رد صلاحیت شدگان از سوی هیئت‌های اجرایی و نظارت در مرحله پایانی تایید صلاحیت شدند به گونه‌ای که از تمامی ثبت‌نام کنندگان در مشهد 12 نفر رد صلاحیت شدند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در خراسان‌‌رضوی خاطرنشان کرد: به واقع باید اذعان کنیم که کمترین رد صلاحیت را استان خراسان‌رضوی دارا بوده است.

وی با بیان اینکه تاکنون تخلف جدی مشاهده نکردیم و هیچ گزارشی از صبح تاکنون به ما اعلام نشده است، اذعان داشت: تا سه روز گذشته در نتیجه تخلفات و یا گزارشاتی که بوده تنها هفت مورد تذکر داده‌ایم.

به گفته قاضی‌زاده در مجموع 5 هزار نفر کار نظارت بر انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را در خراسان‌رضوی برعهده دارند.

انتهای پیام/70003/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول