اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زاهدان:

حماسه سیاسی ملت ایران موجب خفت دشمنان شد

امام جمعه موقت زاهدان گفت: حضور حماسی ملت ایران در پای صندوق‌های رای بار دیگر موجب خفت و بیچارگی دشمنان شد.

حماسه سیاسی ملت ایران موجب خفت دشمنان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام احمد راهداری در خطبه‌های امروز نماز جمعه زاهدان در جمع مردم مومن و ولایی زاهدان اظهار داشت: هفته جهاد کشاورزی را به همه خدمتگزاران این عرصه تبریک می‌گوییم.

وی افزود: نبرد و مبارزه اکنون در جهان به سمت و سوی جنگ نرم در حوزه اقتصادی شکل می‌گیرد و در این زمینه دولت منتخب آینده باید برنامه‌ریزی بهتر، دقیق‌تر و بیشتری داشته باشد.

خطیب جمعه موقت زاهدان ادامه داد: ما منابع سرشاری در کشور داریم که باید این منابع را از حالت کمون درآوریم و بالفعل نماییم.

راهداری به سالروز بمب‌گذاری در حرم مطهر امام رضا (ع) اشاره کرد و بیان داشت: این پدیده شوم نشأت گرفته از تفکر وهابیت بود که در پی آن دیدیم به مرور زمان گرایش مردم و جهان اسلام به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) افزون‌تر شد و تأثیری در حضور مردم به حرم مطهر نداشت.

وی به حماسه سیاسی که امروز در حال رقم خوردن است اشاره کرد و گفت: خلق این حماسه بزرگ، برگ زرین دیگری به ثبت رسید که مردم بر خلاف یاوه‌گویی رسانه‌های بیگانه با شور حماسی و آزادانه در سرنوشت خود و انقلاب و کشورشان شرکت کردند و افتخار دیگری برای کشور و شهر خود رقم زدند.

امام جمعه موقت زاهدان تصریح کرد: این واکنش به تبلیغات سوء دشمنان که همواره می‌گفتند انتخابات در ایران آزادانه برگزار نمی‌شود، بود.

راهداری اذعان داشت: مردم ما امروز بدون هیچ اجباری با علاقه فراوان به عرصه آمدند که این سرخوردگی و خفتی مجدد برای دشمنان یاوه‌گو و رسانه‌های بیگانه به همراه آورد.

وی بیان کرد: ملت ایران از تبلیغات سوء آنها ناامید نمی‌شود و دوباره با حضور گسترده تایید دیگری بر نظام جمهوری اسلامی ایران زدند.

امام جمعه موقت زاهدان انقلاب را به درخت تنومندی تشبیه کرد و این انتخابات را ثمره و بار این درخت نامید.

راهداری ادامه داد: این روز روز شادی، عزت و افتخار برای دوستداران انقلاب و روز غم، خفت، بیچارگی و یاس و ناامیدی برای دشمنان انقلاب است که سعی در خدشه‌دار کردن انقلاب سرافراز ایران داشتند.

وی متذکر شد: ملت ایران بار دیگر نشان دادند که پایبند به خون شهدا و آرمان‌های انقلاب هستند و با چنگ و دندان در حفظ و حراست آن می‌کوشند.

انتهای پیام/75003/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول