اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

ملت ایران در مسیر استقلال و آزادگی حرکت می‌کند

امام جمعه میاندوآب گفت: امروز ملت ایران با عزت و افتخار اسلامی در مسیر استقلال و آزادگی حرکت می‌کند.

ملت ایران در مسیر استقلال و آزادگی حرکت می‌کند

حجت‌الاسلام محمد جواد قهرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: همه گروه‌ها، جناح‌ها و طوایفی که عزت و سربلندی ایران را می‌خواهند باید امروز در انتخابات شرکت کنند، به طوری که تکلیف الهی، عقلی، عرفی و میهنی ما ایجاب می‌کند در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنیم.

وی افزود: امروز همه ملت ایران، دلسوزان نظام و وطن و همه کسانی که سربلندی ایران را می‌خواهند باید در پای صندوق‌های رای حاضر شوند چرا که دشمنان ایران چشم دوخته‌اند به اینکه در 24 خرداد مردم مسلمان چگونه در پای صندوق‌های رای حاضر خواهند شد.

قهرمانی تصریح کرد: ملت سرافراز ایران باید حواسشان جمع باشد تا حضور بسیار گرمی در پای صندوق‌های رای پیدا کنند و ثانیا با انتخاب فرد اصلح، شایسته، مدیر، مقتدر و شجاع بتوانند تیر آخر بر تابوت دشمنان اسلام بزنند و با انتخاب صحیح هیمنه ابرقدرت‌ها در هم بشکنند.

وی اضافه کرد: امروز ما چند کاندیدای ریاست جمهوری داریم و از بین آنها باید کسی را انتخاب کنیم که بتواند در بین مستکبران عالم مقتدر و استوار بایستد.

قهرمانی عنوان داشت: امروز ما از رئیس جمهور آینده می‌خواهیم در جهان راه شهدا و امام خمینی (ره) را دنبال کند و همراه و مطیع ولی امر مسلمین جهان، مقام معظم رهبری باشد و بتواند در عرصه‌های بین المللی انسانی متواضع و خاضع بوده و در عین حال مقتدر، توانمند، مدیر و مدبر باشد.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات یکی از ویژگی‌های بارز نظام جمهوری اسلامی ایران است به طوری که در هیچ یک از حکومت‌های دموکراتیک جهان به این اندازه به رای و نظر مردم بها داده نمی‌شود.

قهرمانی افزود: مردم رشید ایران با آگاهی در پای صندوق رای حضور دارند و درصدد این هستند که نام بلند آوازه ایران را بار دیگر بر زبان جهانیان جاری کنند.

وی گفت: امید است نقشه‌های شوم دشمنان بعد از انتخابات خنثی شده و ملت سرافراز ایران همچنان به راه سعادت و توسعه ادامه دهد.

انتهای پیام/61009/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول