اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری هرمزگان خبر داد

استقرار 5 صندوق اخذ رای در بندرگاه‌ها و اسکله‌های هرمزگان

مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری هرمزگان از استقرار پنج باب صندوق اخذ رای در بندرگاه‌ها و اسکله‌های این استان به منظور جمع‌آوری آرای شاغلان در این بخش‌ها خبر داد.

استقرار 5 صندوق اخذ رای در بندرگاه‌ها و اسکله‌های هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، خلیل منتقمی‌فر دقایقی پیش در نشستی پیرامون آخرین وضعیت انتخابات در هرمزگان با بیان اینکه در دسترس قرارگیری صندوق آرا برای تمامی اقشار و آحاد جامعه همواره مورد توجه است، اظهار داشت: در این میان رای‌گیری از افراد شاغل و حاضر در محل کار طی این ساعات از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه در هرمزگان نیز معمولا شغل‌هایی وجود دارد که در برخی از استان‌های دیگر وجود ندارد که در این میان می‌توان به شاغلان و شهرنشینان شناورها و افراد حاضر در اسکله‌ها اشاره‌ کرد.

مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری هرمزگان با بیان اینکه علاوه بر شعب و صندوق‌های مدنظر برای شناورهای روی آب در استان، صندوق‌هایی نیز برای اسکله‌های و بندرگاه‌ها در نظر گرفته شده است، از استقرار پنج صندوق رای در اسکله‌های مهم استان خبر داد.

منتقمی‌فر ادامه داد: این صندوق‌ها در اسکله‌های بندرلنگه، جاسک، پارسیان، بندرگاه صیادی بندرعباس و اسلکه رجایی مستقر شده است.

وی ادامه داد: هستند کسانی که به دلیل شرایط خاص شناورها امکان ترک اسلکه‌ها و بندرگاه‌های مذکور را ندارند و از همین رو استقرار صندوق در مجاور محل کار آنها از اهمیت بالایی برخوردار و مورد نیاز است.

هرمزگان هفت شهر و ده‌ها روستای ساحلی و همچنین 14 جزیره در محدوده خود تحت پوشش دارد.

انتهای پیام/88001/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول