اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

مردم تبریز برای انتخابی دیگر صف کشیدند

در نخستین ساعات آغاز رای‌گیری در سراسر کشور، استاندار آذربایجان شرقی به همراه اقشار مختلف مردم برای دریافت تعرفه و رای دادن در شعبه اخذ رای حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.

مردم تبریز برای انتخابی دیگر صف کشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صبح امروز احمد علیرضا بیگی به همراه هیئت اجرایی و دست‌اندرکاران برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان آذربایجان شرقی، با حضور در شعبه اخذ رای مسجد انگجی تبریز همچون دیگر شهروندان حاضر در مسجد انگجی، رای خود را در صندوق این شعبه انداختند.

بیگی پس از طی مراحل قانونی و انداختن رای خود در صندوق اخذ رای این شعبه، در گفت‌وگو با خبرنگاران حضور پرشور مردم از نخستین ساعات اخذ رای در این شعبه و دیگر شعبات شهر تبریز خبر داد و افزود: دیدن همشهریان از پیر و جوان در شعبات اخذ رای، مایه افتخار نظام است، زیرا مردم بار دیگر ثابت کردند بر سر عهد و پیمان خود با امام راحل و شهدای عظیم‌الشان ایستاده‌اند.

 

استاندار آذربایجان‌شرقی، ابراز امیدواری کرد روند رای‌گیری با همین سرعت و دقت تا آخرین ساعات رای‌گیری استمرار یابد و در نهایت پیروز رقابت انتخاب ریاست جمهوری کشور و اعضای شورای شهر تبریز معرفی شوند.

وی از عموم همشهریان دعوت کرد هرچه سریع‌تر با حضور در یکی از 712 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه تبریز، نام منتخبان منتخب خود برای راهیابی به کاخ ریاست جمهوری و همچنین شورای شهر تبریز را بر روی برگه رای خود ثبت کنند و این کار را به ساعات پایانی روز که ازدحام کاری بیشتر خواهد بود، موکول نکنند.

3128 شعبه ثابت و سیار در سطح استان آذربایجان شرقی مشغول دریافت آرای مردم در چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران هستند.

انتهای پیام/60001/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول