اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نیروی انتظامی استان زنجان:

حضور در پای صندوق‌های رأی موجب خنثی شدن توطئه‌ها می‌شود

جانشین نیروی انتظامی استان زنجان گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شده است.

حضور در پای صندوق‌های رأی موجب خنثی شدن توطئه‌ها می‌شود

مراد جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف همواره دشمنان اسلام را ناامید کرده است.

وی با بیان اینکه مردم با حضور در صحنه‌های مختلف دین خود را به نظام اسلامی ادا کرده‌اند، خاطرنشان کرد: حضور مردم موجب ناامیدی دشمنان شده است.

جانشین نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه حضور مردم برکات زیادی را برای نظام اسلامی دارد، خاطرنشان کرد: حضور مردم موجب بیمه شدن نظام در برابر توطئه‌های دشمنان شده است.

وی با بیان اینکه مردم همواره پشت سر مسئولان به خوبی در صحنه‌ها حضور داشته‌اند، افزود: حضور مردم در صحنه موجب عقب‌نشینی دشمنان شده است.

جعفری با اشاره به اینکه مردم با درک و آگاهی کامل در صحنه‌های دفاع از نظام اسلامی حضور دارند، افزود: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شده است.

وی با بیان اینکه مردم برای انتخاب فرد اصلح در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند، خاطرنشان کرد: مردم استان زنجان نیز همگام با سایر مردم کشور در انتخابات حضور چشمگیری دارند.

جانشین نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه به یاری خداوند متعال برنامه‌ریزی‌های دشمنان با حضور به موقع و با بصیرت مردم در صحنه انتخابات خنثی می‌شود، یادآور شد: مردم استان زنجان آماده خلق حماسه هستند.

انتهای پیام/73003/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول