اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور:

حضور مردم در انتخابات بیانگر آگاهی ملت ایران است

فرماندار راور گفت: حضور مردم در انتخابات بیانگر درایت و آگاهی ملت ایران در پای صندوق‌های اخذ رأی با هدف سرکوب توطئه دشمنان است.

حضور مردم در انتخابات بیانگر آگاهی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمدرضا شریفی امروز در حاشیه برگزاری انتخابات در این شهرستان مهمترین ارکان برگزاری هر انتخابات را حفظ امنیت و سلامت و فراهم ساختن فضای مناسب برای حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی مطرح کرد.

وی به خبرنگار فارس گفت: نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف به ویژه در حفظ و ارتقای امنیت جامعه نقش بسزایی داشته و علاوه بر ممانعت از هر گونه اقدام تحریک‌آمیز از سوء‌استفاده دشمنان نیز جلوگیری می‌کنند.

فرماندار راور تصریح کرد: تعداد 39 شعبه و 110 صندوق اخذ رأی در شهرستان راور فعال است که از این تعداد 39 صندوق اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری و 71 صندوق انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

شریفی ضمن تاکید بر رعایت قوانین و مقررات انتخاباتی توسط اعضای هیئت‌های اجرایی گفت: علاوه بر رعایت اخلاق اسلامی، امانتداری در انجام وظیفه بسیار مهم و حائز اهمیت است و اعضا باید بدون هرگونه گرایش منافع نظام را در نظر گرفته و بر اساس قانون عمل کند.

وی خلق حماسه سیاسی به فرموده مقام معظم رهبری را در گرو حضور پرشور و آگاهانه آحاد ملت در انتخابات بیان کرد و این حضور را از درایت و آگاهی ملت ایران در پای صندوق‌های اخذ رأی با هدف سرکوب توطئه دشمنان دانست.

فرماندار راور ضمن اشاره به اهمیت و حساسیت برپایی سالم انتخابات 24 خرداد ماه گفت: در کنار جدیت و دقت در انجام کار رعایت اصول تقوا و امانتداری مهمترین وظیفه دست‌اندرکاران انتخابات است و از آنجا که یکی از عوامل مهم و کلیدی در برگزاری انتخابات توسط اعضای شعب متوجه کاربران رایانه بوده باید با دقت بیشتری صورت پذیرد.

انتهای پیام/80012/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول