اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/حماسه سیاسی تا انتخاب اصلح/

قاسمی‌فرزاد: همدان آماده برگزاری مطلوب انتخابات است

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: همدان از هر نظر آماده برگزاری حماسه سیاسی است.

قاسمی‌فرزاد: همدان آماده برگزاری مطلوب انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امیدواریم امروز با حضور حداکثری مردم همدان بتوانیم خلق حماسه داشته باشیم، افزود: بر اساس قانون و آنچه که پیش‌بینی شده بود از امروز صبح و از ابتدای شروع ساعات اخذ رأی در همه شهرستان‌های استان کار خود را آغاز کردند.

وی تصریح کرد: در ساعات آغازین صندوق و ملزومات تحویل مسئولان ذیربط شد و از ساعت 7 صبح آمادگی لازم برای این حماسه تاریخی ایجاد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان بیان داشت: با توجه به آغاز اخذ رأی یازدهمین دوره ریاست جمهوری، چهارمین دوره شورای شهر و روستا و همچنین نخست این دوره میاندوره‎ای مجلس در تویسرکان طبق گزارش‌های دریافتی از ستاد انتخابات استان ثبت نام و اخذ رأی از ساعات 8 صبح آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در ساعات اولیه رأی خود را به صندوق انداختند خواستار الگوگیری مردم از این مهم شد.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه دست‌‌اندرکاران برگزاری انتخابات به لحاظ قانونی به جای کسی منع دارند که رأی در صندوق بیاندازد، افزود: کسانی که سواد ندارند باید فرد مورد وثوق خود را برای نوشتن  رأی به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه از همان ساعات اولیه رأی‌گیری در برخی از شهرها شاهد حضور پرشور بودیم، گفت: تعداد یک میلیون و  317 هزار و 722 نفر در استان واجد شرایط رأی دادن هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان تعداد رأی اولی‌ها را نیز 40 هزار و 33 نفر دانست و گفت: یک هزار و 416 شعبه در سراسر استان کار اخذ آرا را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/89003/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول